هاست پرسرعت
بازی

تصاویر تازه پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Deadpool 3

تصاویر تازه پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Deadpool 3

به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 منتشر شده که رایان رینولدز را در لباس ابرقهرمانی نشان می‌دهد.

تبلیغات

فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) یکی از جدیدترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و رایان رینولدز پس از حضور در دو فیلم ابتدایی، قرار است در فیلم سوم نیز این نقش را بازآفرینی کند،‌ با این تفاوت که اتفاقات این فیلم در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت.

یکی دیگر از نکات جالب‌توجه درباره فیلم «ددپول ۳» حضور دوباره هیو جکمن در نقش ولورین است و همین نیز سبب شده تا فیلم «ددپول ۳» به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال آینده تبدیل شود. فیلمبرداری این اثر در جریان است و به تازگی تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

تصاویر منتشر شده برای فیلم «ددپول ۳» رایان رینولدز را در لباس ددپول نشان می‎‌دهند و به نظر می‌رسد که آن‌ها در حال فیلمبرداری یک صحنه تصادف ماشین هستند. یکی از نکات ریز در این تصاویر، لباس روشن‌تر و پر رنگ‌تر ددپول نسبت به دو فیلم قبلی است.

علاوه بر رایان رینولدز و هیو جکمن، از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «ددپول ۳» حضور دارند می‌توان به لزلی اوگامز در نقش بلایند ال و کاران سونی در نقش دوپیندر اشاره کرد. مورنا باکارین نیز بار دیگر نقشش را به عنوان ونسا بازآفرینی خواهد کرد.

سکان کارگردانی فیلم «ددپول ۳» را شاون لوی در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز خود لوی به همراه رایان رینولدز، رت ریس، پل ورنیک و وندی و لیزی مولینوکس قلم زده‌‎اند. در حال حاضر فیلم «ددپول ۳» برای اکران در تاریخ ۳ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

CameraManخستهDanialRanjbarzadehWest Worldوزغ (آنتی لگبت)Ezio (Spider-Man Edition)KieblackBoogimanmeysambWolf

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا