هاست پرسرعت
بازی

تصاویر جدیدی از سریال Mayfair Witches منتشر شدند

تصاویر جدیدی از سریال Mayfair Witches منتشر شدند

تصاویر جدیدی که از سریال «Mayfair Witches» اقتباسی از کتاب‌های آن ریس منتشر شدند، الکساندرا داداریو را در این سریال رنگارنگ به تصویر کشیده‌اند.

این تصاویر شخصیت‌های اصلی این سریال اعم از، الکساندر داداریو، جک هیوستون و هری هملین را نشان می‌دهند. در این سریال داداریو در نقش یک جراح مغز و اعصاب تازه کار را بازی می‌کند که متوجه می‌شود به وارث خانواده‌ای از جادوگران است و به مرور زمان قدرت‌های جدید او شروع به رشد کردن می‌کنند. او باید با لشر، موجودی که سال‌های زیادی را صرف آزاد دادن خانواده او کرده است روبه‌رو شود.

سریال «Mayfair Witches» بر اساس سه‌گانه کتاب‌های «Lives of the Mayfair Witches» نوشته آن ریس ساخته می‌شود. اولین کتاب این سری در سال 1990 منتشر شد و درنهایت در سال 1994 پایان یافت. شبکه AMC در سال 2020 حق پخش این سری کتاب‌ها در کنار سری‌ کتاب‌های «The Vampire Chronicles» را خریداری کرد و در دسامبر سال 2021 ساخت سریال «Mayfair Witches» تایید شد.

تبلیغات

آن ریس یکی از تهیه کنندگان این سریال بود ولی متاسفانه در دسامبر سال 2021 وی از دنیا رفت. در جایگاه او، پسرش کریستوفر تهیه کنندگی تمامی سریال‌هایی که با اقتباس از آثار او ساخته خواهند شد را برعهده خواهد داشت. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای سریال «Mayfair Witches» انتخاب نشده است ولی انتظار می‎‌رود این سریال اواخر سال 2022 منتشر شود.

تصاویر جدیدی از سریال Mayfair Witches منتشر شدند

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا