هاست پرسرعت
بازی

تصاویر جدیدی از لایو اکشن One Piece منتشر شد

تصاویر جدیدی از لایو اکشن One Piece منتشر شد

در تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از لایو اکشن One Piece شاهد حضور شخصیت‌های نام آشنایی از انیمه هستیم.

تبلیغات

انیمه One Piece (وان پیس) که کار خود را از سال ۱۹۹۹ میلادی آغاز کرده است، با پخش ۱۰۷۲ قسمت همچنان با قدرت به پخش خود ادامه داده و در حال حاضر به عنوان طولانی‌ترین انیمه ساخته شده به شمار می‌رود که میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان داشته و این محبوبیت باعث شده تا کمپانی نتفلیکس در اقدامی ریسکی دست به ساخت اقتباسی تلویزیونی از آن بزند که فصل نخست آن از ۸ قسمت برخوردار خواهد بود.

این سریال تلویزیونی حول محور دزد دریایی جوانی به نام مانکی دی. لوفی جریان دارد. جوانی کله‌شق، دوست داشتنی و عجیب و غریب که برای تحقق آرزوهای خود و تبدیل شدن به بزرگترین دزد دریایی دنیا، با گروهی از دوستانش وارد ماجراجویی‌های مختلفی شده و با شخصیت‌های گوناگونی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

حال نیز تصاویر جدیدی از این لایو اکشن پرهزینه منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

نکته جالب توجه در تصویر نخست قرار دارد که شاهد حضور لوفی و زورو در کنار یکدیگر هستیم. تصویری که در پس زمینه کلبه‌هایی عجیب و غریب را به معرض نمایش گذاشته و به نظر می‌رسد که به دهکده کوکویاشی اشاره دارد؛ دهکده‌ای که در انیمه میزبان به وقوع پیوستن جنگی بزرگ بوده است.

فصل نخست از لایو اکشن One Piece در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

تبلیغات
ققنوس آسمانOmid_FshDark kingآقای شکستهassassinKratosmeysambOrinStarfieldCameraManCatalyst(سهام دار)ArthurMorganSouls likemasoud pc gamerMoojyLove GameThunderstormv-alkalinepriestthe one above allmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا