هاست پرسرعت
بازی

تصاویر شخصیت‌های شرور فصل ۴ سریال Titans منتشر شد

تصاویر شخصیت‌های شرور فصل ۴ سریال Titans منتشر شد

به تازگی تصاویری از شخصیت‌های شرور فصل چهارم سریال Titans محصول دی‌سی منتشر شده است.

سریال تایتان‌ها (Titans) یکی از سریال‌های محبوب دی‌سی به شمار می‌رود که قرار است فصل چهارم آن در پاییز سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شود و در همین راستا نیز چندین تصویر از شخصیت‌های تازه این اثر منتشر شده است.

در طول سه فصل ابتدایی، قهرمانان ما در سریال «تایتان‌ها» با دشمنانی بسیار قدرتمند روبه‌رو شدند اما در فصل چهارم قرار است با دشمنان بسیار قدرتمندتر و سرسخت‌تری مبارزه کنند. شخصیت برادر بلاد (Brother Blood) شخصیت شرور اصلی فصل چهارم خواهد بود و شخصیت مادر مِیهِم (Mother Mayhem) و جینکس (Jinx) نیز در این فصل حضور دارند.

در تصاویر منتشر شده از فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» می‎‌توان شخصیت «برادر بلاد» را مشاهده کرد که لباسی بسیار شبیه به کتاب‌های کمیک دارد؛ لباس آبی پررنگ در کنار هودی نارنجی رنگ باعث جذاب‌تر شدن این کاراکتر شده است. نقش این شخصیت که رهبر یک فرقه است را جوزف مورگان (Joseph Morgan) بازی می‌کند.

تبلیغات

علاوه بر شخصیت «برادر بلاد» نیز شخصیت‌های دیگری همچون «مادر میهم» و «جینکس» در فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» حضور دارند و تصاویری نیز از آن‌ها منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. نقش این دو شخصیت را به ترتیب فرانکا پوتنته (Franka Potente) و لیسا آمبالاوانار (Lisa Ambalavanar) بازی می‌کنند.

پخش فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» از ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

faxaHunTeR007IrN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا