تصاویر و مشخصات «گلکسی تب اس 9 اف ای» و «اس 9 اف ای پلاس» منتشر شد

تصاویر و مشخصات «گلکسی تب اس 9 اف ای» و «اس 9 اف ای پلاس»
منتشر شد

با نزدیک شدن به موعد هر ساله عرضه تبلت‌های سامسونگ، شایعات و افشاگری‌ها درباره سری «گلکسی تب اس 9 اف ای» (Galaxy Tab S9 FE) در حال تشدید شدن هستند. این گوشی‌ها احتمالاً در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) و به همراه تبلت‌های گلکسی تب اس 9، اس 9 پلاس، و اس 9 اولترا رونمایی نخواهند شد، اما امروز می‌توانیم با نمایی کلی از این محصول آشنا شده و نکات مبهم زیادی در مورد آن را روشن کنیم. با دیجی رو همراه باشید.

امروز به لطف OnLeaks ،Wolfoftablet و Mediapeanut که از منابع شناخته شده صنعت موبایل هستند، تصاویر رندر شده مطبوعاتی دو مدل گلکسی تب اس 9 اف ای و اس 9 اف ای پلاس به بیرون درز کرده‌اند.

ابتدا با گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس شروع می‌کنیم. این تبلت از تراشه پردازشی اگزینوس 1380 نیرو گرفته و با 8 گیگابایت حافظه همراه خواهد بود. یک صفحه نمایش 12.4 اینچی در جلوی بدنه تعبیه شده و ابعاد بدنه نیز 285.4 در 185.4 در 6.54 میلی متر خواهد بود. بلندگوهای دوگانه و اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گلکسی تب اس 9 اف ای ذکر شده است. این تبلت در رنگ‌های خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره‌ای عرضه خواهد شد. در بخش دوربین هم شاهد دو لنز دوربین در پشت بدنه این مدل خواهیم بود.

حال به سراغ مدل معمولی گلکسی تب اس 9 اف ای می‌رویم. این تبلت هم مانند مدل پلاس از تراشه پردازشی داخلی سامسونگ با نام اگزینوس 1380 استفاده کرده و یک اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه خود خواهد داشت.، و همچنین، یک درگاه هوشمند (Smart Connector) در پشت بدنه و بلندگوهای دوگانه از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند. ابعاد بدنه گلکسی تب اس 9 اف ای برابر 254.3 در 165.8 در 6.7 میلی متر خواهد بود.

در واقع، تفاوت مدل معمولی گلکسی تب اس 9 اف ای با مدل پلاس در اندازه صفحه نمایش است که انتظار می‌رود حدود 10.9 اینچ باشد. همچنین در این مدل از یک دوربین تک لنزه در پشت بدنه استفاده شده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ این تبلت‌ها را در کنار سری تب اس 9 و در رویداد آنپکد روز 26 ژوئیه (4 مرداد) معرفی خواهد کرد یا خیر، اما به احتمال زیاد آن‌ها را در یک رویداد رونمایی جداگانه خواهیم دید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل