هاست پرسرعت
بازی

تصویری از لباس اوکوی و شوری در فیلم Black Panther 2 منتشر شد

تصویری از لباس اوکوی و شوری در فیلم Black Panther 2 منتشر شد

تصویری از فیلم Black Panther 2 منتشر شده که لباس دو شخصیت اصلی این فیلم یعنی اوکویه و شوری را نشان می‌دهد.

فیلم پلنگ سیاه ۲ (Black Panther 2) یکی دیگر از آثار دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینماها اکران می‌شود. این فیلم با عنوان رسمی پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever) تولید شده و به تازگی پوستری از آن منتشر شده که شخصیت اوکویه و شوری و لباس‌های آن‌ها در این فیلم را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

بازیگر نقش تی‌چالا و ستاره فیلم اول «پلنگ سیاه» یعنی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در سال ۲۰۲۰ میلادی بر اثر سرطان درگذشت. همین باعث شد تا کارگردان و نویسنده فیلم «پلنگ سیاه ۲» یعنی رایان کوگلر (Ryan Coogler) داستان این فیلم را به سمت دیگری سوق بدهد.

او و کمپانی مارول تصمیم گرفتند تا بازیگر دیگری برای این نقش انتخاب نکنند و در عوض تمرکز خود را روی کاراکترهای مکمل فیلم اول و توسعه شخصیتی آن‌ها قرار بدهند. از جمله این کاراکترهای مکمل نیز می‌توان به ناکیا با بازی لوپیتو نیونگو (Lupita Nyong’o)، اوکویه با بازی دانای گوریرا (Danai Gurira)، شوری با بازی لتیشیا رایت (Letitia Wright)، ام‌باکو با بازی وینستون دوک (Winston Duke) و راموندا با بازی آنجلا باست (Angela Bassett) اشاره کرد.

فیلم Black Panther 2

به تازگی تصویری از اسباب‌بازی‌های مرتبط با فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» منتشر شده که در بالا مشاهده می‌کنید. این تصویر شخصیت شوری و اوکویه و لباس‎‌های احتمالی آن‎‌ها در این فیلم را نشان می‌دهد. علاوه بر این، تصویری دیگر نیز از این اسباب‌بازی‌ها منتشر شده که شخصیت نیمور (Namor) را نشان می‌دهد. تنوخ اوارتا (Tenoch Huerta) این نقش را در فیلم «پلنگ سیاه ۲» بازی می‌کند. این تصویر دیگر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

فیلم Black Panther 2

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» به معرفی شخصیت ریری ویلیامز با بازی دومینیک تورن (Dominique Thorne) نیز می‌پردازد که داستان او بعدا در سریال آیرون‌هارت (Ironheart) از سرویس دیزنی پلاس ادامه پیدا می‌کند. فیلم «پلنگ سیاه ۲» در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: اسکرین رنت

ABDVDافسر جنگ نرم سونی77علیJin sakaiO2AMIR WAZOWSKIEMPEROR NIMA SHAMSX_Wolverine_XThe Red DevilWild Ragemeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا