هاست پرسرعت
بازی

تصویر تازه فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی

تصویر تازه فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی

اخیرا تصویری تازه از فیلم Bones and All ساخته لوکا گوادانینو با بازی تیموتی شالامی در نقش اصلی منتشر شده است.

فیلم Bones and All جدیدترین اثر ساخته شده توسط لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) به شمار می‌رود که قرار است در ۷۹مین جشنواره فیلم ونیز در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود. در ادامه می‌توانید تصویر تازه منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

لوکا گوادانینو سابقه کارگردانی فیلم بسیار موفق مرا با نامت صدا کن (Call Me by Your Name) محصول سال ۲۰۱۷ و فیلم سوسپیریا (Suspiria) محصول سال ۲۰۱۸ میلادی را در کارنامه خود دارد. این تصویر تازه، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) با موهایی رنگ شده را نشان می‌دهد که در کنار تیلور راسل (Taylor Russell) در پشت یک ماشین نشسته‌اند.

فیلم Bones and All

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام است که کامیل دی آنجلیس (Camille DeAngelis) آن را قلم زده است. دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) نویسنده فیلم‌نامه اقتباسی این اثر است که سابقه همکاری با کارگردان لوکا گوادانینو را دارد.

تبلیغات

این فیلم داستان دختر جوانی به نام مارن با بازی تیلور راسل را روایت می‌کند که در مسیر خود برای پیدا کردن پدرش است که هیچگاه او را ندیده و در همین حین نیز با فردی به نام لی با بازی تیموتی شالامی آشنا می‌شود. در حقیقت، مارن می‌خواهد پدرش را ملاقات کند و متوجه شود که چرا چنین علاقه شدیدی به کشتن مردم و اطرافیانش و سپس خوردن آن‌ها دارد.

مایک استولبارگ (Michael Stuhlbarg)، آندره هالند (André Holland)، دیوید گوردون گرین (David Gordon-Green) و مارک رایلنس (Mark Rylance) از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند. کمپانی MGM حق پخش و اکران این فیلم را بدست آورده اما در حال حاضر تاریخ اکرانی برای آن تعیین نشده است.

منبع: کولایدر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا