تصویر جدیدی از ریمیک The Toxic Avenger منتشر شد + پوستر رسمی

تصویر جدیدی از ریمیک The Toxic Avenger منتشر شد + پوستر رسمی

جدیدترین تصویر منتشر شده از ریمیک مورد انتظار Toxic Avenger، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پیتر دینکلیج را در نقش ابرقهرمان معروف این سری به تصویر کشیده است.

در سال ۱۹۸۴ فیلم The Toxic Avenger (انتقام‌جوی سمی) در ژانر اسپلتر به کارگردانی مایکل هرز و ساموئل ویل و بر اساس فیلمنامه‌ای از جو ریتر منتشر شد. این فیلم روایتگر تبدیل شدن یک نظافتچی باشگاه به یک ضدقهرمان تمام عیار در اثر برخورد وی با مواد شیمیایی بود که حادثه‌ای دلخراش ناشی از اذیت و آزارهای مداوم مشتریان باشگاهی بود که وی در آن کار می‌کرد.

فیلم The Toxic Avenger همانند سایر فیلم‌های اسپلتر و اسلشر با برخورد سرد منتقدان و تماشاگران مواجه شد؛ اما این فیلم در مدتی کوتاه توانست برای خود طرفدارانی سرسخت و پروپاقرص پیدا کند و چندین دنباله برای آن ساخته شد. از سال ۲۰۱۰ مذاکرات برای ریبوت این فرنچایز آغاز شد و نام‌هایی همچون آرنولد شوارتزنگر برای ایفای نقش در این فیلم به این پروژه پیوستند؛ اما روند توسعه‌ی پروژه طولانی شد و عملاً ریمیک این اثر وارد جهنم توسعه شد.

سکان هدایت این فیلم در نهایت در سال ۲۰۱۹ به میکن بلیر رسید و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پیتر دینکلیج برای ایفای نقش اصلی انتخاب شد و از آن زمان روند توسعه‌ی فیلم با ثبات خوبی پیش رفت و در نهایت چندی قبل به اتمام رسید. حال به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار این فیلم، پوستر رسمی از فیلم و تصویری مبهم از پیتر دینکلیج در نقش تاکسیک اونجر منتشر شده است.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده از فیلم Toxic Avenger و پوستر آن را در زیر تماشا کنید.

ریمیک فیلم The Toxic Avenger، روایتگر داستان وینستون با بازی پیتر دینکلیج خواهد بود که یک فرد بسیار افسرده و غمگین است و در یک باشگاه بدنسازی به عنوان نظافتچی مشغول به کار است. او پس از اینکه متوجه می‌شود به یک بیماری بسیار جدی مبتلا است؛ تلاش می‌کند تا با دزدی از رییسش هزینه‌های درمان خود را تأمین کند؛ اما این عملیات با موفقیت پیش نمی‌رود و او به داخل مواد رادیواکتیو سقوط می‌کند.

فیلم The Toxic Avenger به کارگردانی و نویسندگی میکن بلیر که پیش‌تر با فیلم Green Room به شهرت رسیده بود، تولید شده است. در میان بازیگران این اثر هنرمندان مشهور و نام‌آشنای بسیار زیادی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به پیتر دینکلیج، کوین بیکن و الایجا وود اشاره کرد.

فیلم The Toxic Avenger در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۰ شهریور ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل