هاست پرسرعت
بازی

تصویر جدیدی از سریال The Last of Us منتشر شد

تصویر جدیدی از سریال The Last of Us منتشر شد

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از سریال The Last of Us شاهد حضور الی و تس در مقابل یکدیگر هستیم.

سال 2023 چه در سینما و چه در تلویزیون می‌تواند بهشتی برای عاشقان آثار وحشت و بقا باشد؛ زیرا هالیوود با دستی پر و با تهیه آثاری مختلف به استقبال طرفداران این ژانر خواهد رفت. یکی از مورد انتظارترین ساخته‌هایی که سرانجام پس از مدت‌ها انتظار به زودی از طریق شبکه HBO پخش خود را آغاز خواهد کرد، سریال تلویزیونی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) نام دارد که اقتباسی از فرنچایزی از بازی‌های ویدیویی به همین نام می‌باشد.

این سریال روایت‌گر یک جهان آخرالزمانی است که دنیا به سبب پخش ویروسی کشنده به آشوب کشیده شده و اکثریت انسان‌ها به موجوداتی خونخوار و درنده تبدیل شده‌اند. با این حال در این بین دختری به نام الی پیدا می‌شود که در برابر ویروس ایمن بوده و یک مرد غریبه به نام جوئل وظیفه همراهی او را برای رسیدن به یک مرکز تحقیقاتی بر عهده می‌گیرد. ماجراجویی آن‌ها باعث می‌شود تا رابطه‌ای پدر و دختری بین آن‌ها شکل گرفته و این دو وقایعی غافلگیر کننده را در ادامه تجربه می‌کنند.

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از این سریال شاهد حضور الی و تس در مقابل یکدیگر هستیم. تصویری که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

تبلیغات
تصویر جدیدی از سریال The Last of Us منتشر شد

این سریال آخرالزمانی که توسط کریگ مازن و نیل دراکمن خلق شده است، از بازیگرانی همچون پدرو پاسکال، بلا رمزی و گابریل لونا بهره می‌برد.

فصل نخست سریال 8 قسمتی The Last of Us در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) پخش خود را از طریق شبکه HBO آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

KhafiTlou part 2 game of the centuryPARASITE EVE 2Rezag1KratosA person????KHEDER_Pro_Gamer🤘Mohsenj74دروازه بان جهنم🌚🗿🤝The Fireflyگیمر غمگینعلی امیری (Ali984)Visible bearded manBoogimanAbolfazlامیر حسینامیرmitia Karamazov

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا