هاست پرسرعت
بازی

تصویر جدیدی از فیلم Blue Beetle منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم Blue Beetle منتشر شد

در جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Blue Beetle، شولو ماریدوئنا در نقش جیمی ریس/بلو بیتل آماده‌ی رزم به تصویر کشیده شده است.

تبلیغات

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فیلم مورد انتظار Blue Beetle (سوسک آبی) که اقتباسی سینمایی از شخصیت کمیک‌بوکی محبوبی به همین نام از دنیای کمیک‌های کمپانی DC است؛ هر روزه اطلاعات و تصاویر جدیدی از این فیلم با مخاطبان به اشتراک گذاشته می‌شود.

حال در جدیدترین تصویر منتشر شده از این فیلم، بلو بیتل در زره خود و آماده برای حمله به دشمنانش نشان داده شده است. لباس او آبی‌رنگ و در نقاطی دارای زمینه‌ی سیاه است و حتی جزئیات بسیار ریز و ظریف زره این شخصیت نیز از دید تیم سازنده دور نمانده است. او همچنین دو بال برای محافظت از خود و دو آنتن زرهی در پشت سر خود دارد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده از این فیلم را در زیر تماشا کنید.

Blue beetle

فیلم Blue Beetle روایتگر داستان نوجوانی به نام جیمی ریس با بازی شولو ماریدوئنا است که توسط یک تکنولوژی زیستی فرازمینی به عنوان یک میزبان ایده‌آل انتخاب می‌شود. این تکنولوژی به او قابلیت‌های فراانسانی و همچنین یک ابرزره با توانایی‌های خارق‌العاده می‌بخشد. او علی‌رغم اینکه در ابتدا سعی در خلاص شدن از شر این تکنولوژی بیگانه را دارد؛ سرانجام چاره‌ای در برابر خود جز پذیرفتن زندگی جدیدش نمی‌یابد.

فیلم Blue Beetle به کارگردانی انجل مانوئل سوتو و بر اساس فیلمنامه‌ای از گرت دانت-الکوسر توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به شولو ماریدوئنا و برونا مارکزینه اشاره کرد.

فیلم Blue Beetle در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

DARKSIREN卂爪丨尺乙卂尺乇丨The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomlie?no( فشاری کننده Ours is the fury )SDG69بنیامینmarioStar LordunitedmeysambهیولاAMIN12v-alkalineEzio (Spider-Man Edition)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا