هاست پرسرعت
بازی

تصویر جدید سریال The Last of Us به گذشته غم‌انگیز جوئل اشاره دارد

تصویر جدید سریال The Last of Us به گذشته غم‌انگیز جوئل اشاره دارد

به تازگی تصویری از فصل اول سریال The Last of Us منتشر شده که به گذشته غم‌انگیز شخصیت جوئل اشاره دارد.

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) جدیدترین اثر از شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود که در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی پخش خواهد شد و سال آینده را برای طرفداران دنیای سریال بسیار مهیج شروع خواهد کرد.

این سریال برجسته و مورد انتظار بر اساس مجموعه بازی‌های «آخرین بازمانده از ما» ساخته نیل دراکمن و از کمپانی ناتی داگ ساخته شده و به تازگی نیز نیل دراکمن که ساخت سریال را نیز در دست دارد، تصویری تازه از آن منتشر کرده است، تصویری که شخصیت جوئل را نشان می‌دهد.

تصویر تازه منتشر شده از سریال «آخرین بازمانده از ما» یادآور یکی از احساسی‌ترین لحظات آغازین بازی اول است. در این تصویر جوئل با بازی پدرو پاسکال در حال دلداری دادن به دخترش به نام سارا با بازی نیکو پارکر است. کسانی که بازی‌ها را انجام داده‌اند، می‌دانند که این تصویر چه لحظه مهم و احساسی‌ای را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

تبلیغات
سریال The Last of Us
سریال The Last of Us

این تصویر اولین روز شیوع بیماری را نشان می‌دهد که در آن، جهان به آشوبی تمام عیار وارد شد. در این موقع، جوئل سعی دارد تا به همراه دخترش و برادرش به نام تامی فرار کند. ادامه اتفاقات باعث شده تا این صحنه بسیار احساسی و غم‌انگیز باشد که ظاهرا در سریال نیز به آن پرداخته شده است.

فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» ۱۰ قسمت دارد که پخش آن از تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱) از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENHadesKianEnzeanimalsVisible bearded manAbolfazlامیرV3S3MIRMahyarMsmmitia KaramazovA,,shMehran.Ba????Zeus🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا