هاست پرسرعت
بازی

تقابل تارگرین‌ها در تریلر قسمت ۴ سریال House of the Dragon

تقابل تارگرین‌ها در تریلر قسمت ۴ سریال House of the Dragon

شبکه اچ‌بی‌او به تازگی تریلری برای قسمت چهارم سریال House of the Dragon منتشر کرده که تقابل تارگرین‌ها را نشان می‌دهد.

تاکنون سه قسمت از فصل اول سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) منتشر شده و این سریال در همین مدت توانسته داستانی جذاب را برای مخاطبان به تصویر بکشد و هیجان زیادی را در بین آن‌ها برای قسمت‌های بعدی ایجاد کند.

به تازگی شبکه اچ‌بی‌او تریلری برای قسمت چهارم سریال «خاندان اژدها» منتشر کرده که نوید رویارویی‌های جذاب و مهیج بین اعضای خاندان تارگرین را می‌دهد. عنوان قسمت چهارم سریال، پادشاه دریای باریک (King of the Narrow Sea) خواهد بود. دریای باریک، دریایی است که وستروس و اسوس را از یکدیگر جدا می‌کند.

همانند قسمت قبلی، اتفاقات قسمت چهارم سریال «خاندان اژدها» نیز با یک فاصله زمانی نسبت به قسمت قبلی دنبال خواهد شد. در این قسمت، فرزند شاه ویسریس به نام ایمون سه سال سن دارد و برادر شاه یعنی دیمون نیز از استپ‌استونز بازگشته و علاوه بر اینکه تاجی بر سر دارد، خودش را پادشاه دریای باریک معرفی می‌کند.

تبلیغات

به نظر می‌رسد که وضیت بغرنج شاه ویسریس برای انتخاب جانشین خود بدتر و بدتر می‌شود. با اینکه او دخترش رینیرا را به عنوان جانشین خودش انتخاب کرده اما برای لردهای وستروس، فرزند پسر به عنوان جانشین ارجحیت دارد. از سوی دیگر، برادر پادشاه یعنی دیمون نیز یکی از مدعیان تاج و تخت به شمار می‌رود.

این تریلر برای قسمت چهارم همچنین آشکار می‌کند که تلاشی نافرجام برای ترور شاهدخت رینیرا نیز صورت گرفته تا او را از سر راه کنار بزنند. با این حال، مشخص نیست که این ترور از سوی دیمون تارگرین بوده یا اینکه آتو هایتاور دستور آن را صادر کرده است. تریلر منتشر شده برای قسمت چهارم سریال «خاندان اژدها» را در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید.

قسمت چهارم سریال در تاریخ دوشنبه ۲۱ شهریور از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

Flochamiklovعموی دلهاmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا