هاست پرسرعت
خودرو

تقاضای فراتر از انتظار برای کادیلاک سلستیک و فروش کل تولید ۱۸ ماه

تقاضای فراتر از انتظار برای کادیلاک سلستیک و فروش کل تولید ۱۸ ماه

تقاضا برای سدان برقی ۳۰۰ هزار دلاری سلستیک فراتر از انتظار کادیلاک بوده و کل ظرفیت تولید ۱۲ تا ۱۸ ماه آن فروخته شده است.

سلستیک سدان پرچم‌دار جدید کادیلاک است که حدود یک سال دیگر روی خط تولید می‌رود. این یک شاهکار واقعی است که قیمت آن از ۳۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود و با سفارشی‌سازی و انتخاب آپشن‌ها می‌تواند بسیار افزایش پیدا کند. ممکن است این رقم برای یک برند لوکس معمولی مثل کادیلاک خیلی زیاد به نظر برسد اما تقاضا برای سلستیک بسیار زیاد و درواقع بسیار فراتر از انتظارات برند لوکس جنرال موتورز بوده است. مهندس ارشد سلستیک «تونی روما» با حضور در یک پادکست هفتگی اخبار جالبی را در مورد این سدان پرچم‌دار اعلام کرده است.

تقاضای فراتر از انتظار برای کادیلاک سلستیک و فروش کل تولید ۱۸ ماه

روما گفته است تقاضا برای سلستیک بسیار فراتر از چیزی است که همهٔ مقامات کادیلاک انتظار داشتند و این یعنی اساساً کل تولید ۱۲ تا ۱۸ ماه این ماشین از هم‌اکنون کاملاً فروخته شده است. وی دراین‌باره گفته است:

ما در حال حاضر تقاضای زیادی داریم، خیلی بیشتر از آنچه که در سال اول یا ۱۸ ماه می‌توانیم تولید کنیم.

بااین‌حال، آمار دقیقی از تیراژ تولید سالانهٔ سلستیک وجود ندارد هرچند که روما اشاره کرده است روزانه بیش از دو دستگاه از این ماشین تولید نخواهد شد.

نرخ تولید ما حدود دو دستگاه در روز است. آن‌ها اساساً با دست مونتاژ می‌شوند. شاید سال اول ۴۰۰ دستگاه مونتاژ کنیم.

تقاضای فراتر از انتظار برای کادیلاک سلستیک و فروش کل تولید ۱۸ ماه

مثل فرایند تولید سلستیک، فرایند خرید آن‌هم منحصربه‌فرد خواهد بود زیرا خریداران از نمایندگی‌ها با یک طراح ارتباط برقرار خواهند کرد تا هر خودرو دقیقاً همان‌طور که مالک دوست دارد ساخته شود. به عبارت ساده، هیچ دو سلستیکی یکسان نخواهد بود زیرا آپشن‌های سفارشی‌سازی بی‌شماری برای این ماشین وجود دارد. پرچم‌دار الکتریکی کادیلاک که ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، در مرکز فنی جنرال موتورز در میشیگان ساخته می‌شود و تیم تولید در یک زمان روی بیش از شش خودرو کار نمی‌کنند.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا