هاست پرسرعت
بازی

تماشا کارتون جذاب سونیک و قرمز شدن از دیجیتون

تماشا کارتون جذاب سونیک و قرمز شدن از دیجیتون

این کارتون با کاراکتر سریع و پر جنب و جوش آن باعث شده، که این انیمیشن در بین کودکان و بزرگسالان جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. این سریال ماجراهای جوجه تیغی آبی موی سیخ، سونیک و دوستانش را دنبال می‌کند که با دکتر اگمن شیطان صفت و عوامل روباتیک او مبارزه می‌کنند. تعقیب و گریزهای پرسرعت، نبردهای شدید و لحظات کمدی، این سریال را به یک عنصر اصلی در دنیای انیمیشن تبدیل کرده است.

Naoto Ohshima ، خالق سونیک، تهیه کننده و مشاور بسیاری از پروژه‌های بازی و انیمیشنی بوده است. اولین بازی با حضور شخصیت سونیک در سال 1991 بود. این شخصیت مهربون و شجاع در همه سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی کارتون سونیک با یک ضد قهرمان به نام دکتر اگمن در نبرد است.

دکتر اگمن مخترعی است که تلاش می‌کند با استفاده از دانشی که دارد دنیا را نابود کند. در همه اپیزودهای سریال کارتون سونیک و محصولات ویدئویی چالش اصلی سونیک و دوستانش مقابله با دکتر اگمن است. در فیلم سینمایی سونیک خارپشت جیم کری در نقش دکتر اگمن ظاهر شد.

سونیک در مسیر ماجراجویی‌های خود با دوستانش همراه است. یکی از دوستان سونیک که در اغلب بازی‌ها نیز همراه اوست، تیلز نام دارد. تیلز یک روباه دو دم مکانیک است و با استفاده از دوبال خود با حالت هلیکوپتری پرواز می‌کند و سونیک را همراهی می‌کند.

یکی از شخصیت‌های مهم مجموعه کارتون سونیک، ناکلز است. ناکلز مورچه خوار قدرتمند و قرمز رنگی است که در یکی از قسمت‌ها فریب دکتر اگمن را می‌خورد و علیه سونیک و تیلز می‌جنگد. ناکلز از شخصیت‌های منتخب در بازی‌های ویدئویی سونیک است.

در لایو اکشنی که به‌تازگی از مجموعه کارتون سونیک ساخته شد؛ صدا پیشه نقش ناکلز بازیگر معروف، ادریس آلبا، بود. صدا پیشه شخصیت سونیک، بن شوارتز و صداپیشه تیلز کالین اوشاگنسی است. در این لایو اکشن سونیک را می‌بینم که در سیاره دیگری تحت تعقیب است و برای فرار از دشمنان خود با استفاده از یک پرتال وارد سیاره زمین می‌شود و ماجراهای جذابی را خلق می‌کند.

در مجموعه فیلم ها و کارتون سونیک ما شخصیت سونیک را در حالت‌های متفاوتی می‌بینیم که معروف ترینشان سوپر سونیک است. در این حالت سونیک در قوی ترین وضعیت خود قرار دارد و 7 زمرد قدرت را به همراه دارد.

در ادامه به معرفی یکی از انیمیشن‌های محبوب نسل جدید می‌پردازیم که علاوه‌بر جذابیت بصری فوق‌العاده، شخصیت پردازی دقیق و داستان پیچیده‌ای دارد.

معرفی کارتون قرمز شدن

کارتون قرمز شدن یک فیلم پویانمایی است، از مجموعه خوش آوازه Pixar است که داستان دختر نوجوانی به نام می لی یا Meilin را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود عصبانیت او باعث قرمز شدن او از نظر جسمی می‌شود. همان‌طور که می در چالش‌های دبیرستان و فراز و نشیب های نوجوانی پیش می‌رود باید یاد بگیرد که در زندگی احساسات خود را کنترل کند و خود واقعی خود را قبل از اینکه تغییر شکلش دائمی شود، پیدا کند. کارتون قرمز شدن یک انیمیشن مناسب دختران نوجوان و در آستانه سن بلوغ است که به نحوی آموزش نکاتی مربوط‌به بلوغ و تغییرات مربوط‌به آن در دختران را در بر ‌می‌گیرد.

دوره نوجوانی گذری از کودکی به جوانی است و اغلب باعث می‌شود تا فرد مضطرب شود و اعتماد به نفس خود را به خاطر تغییرات ظاهری و خلقی از دست بدهد. این انیمیشن به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا با شناخت خود و احساساتشان کنترل بهتری بر رفتار و بروز رفتارشان داشته باشند.

برای تماشای کارتون قرمز شدن روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.digitoon.tv/animations/Turning-Red-7629

کارتون قرمز شدن توسط Domee Shi در سال 2022 تهیه و تولید شد. مفاهیم استعاری این انیمیشن سبب شده تا برخی از منتقدین و والدین این کارتون را مناسب کودکان ندانند. اگرچه هر کودکی با هر سن و دیدگاه و برداشتی می‌تواند پیام مناسب خود را از کارتون فرمز شدن دریافت کند. Domee Shi بیشتر داستان را برگرفته از کودکی خود می‌داند و بلوغ را یک دغدغه اصلی برای نوجوانا به حساب می‌آورد.

قرمز شدن

این انیمیشن صحنه های موزیکال جذابی نیز دارد که توسط خواننده مطرح آمریکایی، Billie Eilish، تهیه و تولید شده است. اهنگ Nobody Like U یکی از اهنگ‌های اجرا شده در کارتون قرمز شدن است که بلافاصله بعد از انتشار در فهرست بیلبورد 100 اهنگ برتر هفته قرار گرفت.

شخصیت‌پردازی کارتون قرمز شدن از نقاط قوت این اثر محسوب می‌شود. رابطه بین می و مادرش کاملا طبیعی و به دور از اغرق بوده و دور از تصور نیست. آن‌ها یکدیگر را درک نمی‌کنند و تفاوت نسل بین آن‌ها اختلاف انداخته است. همراهی دوستان می در مشکلاتش یکی از نکاتی است که به ویژگی این نسل نوجوان اشاره دارد. دوستان می تلاش می‌کنند تا دلیل تغییر حالت او را بفهمند و برایش راه حلی پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای کارتون قرمز شدن اینجا کلیک کنید:

لینک: دیجیتون (digitoon.tv)

پلتفرم دیجیتون با ارائه جدیدترین و باکیفیت ترین کارتون‌ها و انیمیشن‌ها را بیشتر بشناسید.

آدرس: تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه ملکیان، پلاک یک

ایمیل: support@digitoon.tv

تلفن: ۰۲۱۴۲۵۷۰۵۷۰

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا