هاست پرسرعت
خودرو

تماشا کنید: هنسی H850 جدید در برابر رم 1500TRX

تماشا کنید: هنسی H850 جدید در برابر رم 1500TRX

این ابرشاسی‌بلند از ۱,۱۶۰ نیوتن متر گشتاور سود می‌برد.

کادیلاک اسکالید V به‌خودی‌خود یک شاسی‌بلند توانا به شمار می‌رود که اتفاقا بازار فروش مناسبی هم دارد. زیرمجموعه لوکس جنرال‌موتورز، بلندقامت‌ترین محصولش را به یک پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ V8 مجهز کرده که مانند سوپراسپرت‌ها ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با وجود اینکه این حجم از قدرت و گشتاور برای بسیاری بیشتر از اندازه کافی است اما تیونینگ آمریکایی هنسی اعتقاد دارد که جا برای افزایش آن‌ها وجود داشته؛ بنابراین پکیج H850 را برای این خودروی لوکس معرفی کرده است.

تماشا کنید: هنسی H850 جدید در برابر رم 1500TRX

این تیونر اهل ایالت تگزاس برای بهبود عملکرد فنی اسکالید، به استفاده از سیستم هواکش تازه، سوپرشارژر ارتقایافته، سرسیلندرهای تازه، میل‌بادامک سفارشی، محفظه بهبودیافته ترکیب سوخت و هوا و هواکش و سوپاپ اگزوز تازه روی آورده است. بهره‌وری اسکالید از این قطعات جدید به‌همراه بهره‌وری از تنظیمات ECU باعث می‌شود بتواند در دور ۶,۲۰۰rpm و ۴,۶۰۰rpm به‌ترتیب به ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۱,۱۵۹ نیوتن متر گشتارو دسترسی داشته باشد.

تماشا کنید: هنسی H850 جدید در برابر رم 1500TRX

هرچند این پکیج به‌اندازه‌ای قدرتمند نیست تا پرچمداران هنسی را زیر سوال ببرد اما مشخصا برتری قابل‌توجهی به مالکان تشنه سرعت پکیج H850 خواهد داد. تیونر آمریکایی هنوز رقم اصلی شتاب و سرعت نهایی کادیلاک تازه‌اش را منتشر نکرده اما به‌جای آن، یک دستگاه اسکالید H850 را درکنار رم ۱۵۰۰TRX قرار داده است. به‌این‌ترتیب، مشتریان بلندقامت تازه هنسی می‌توانند نتیجه بهبودها را به شرح تصویر مشاهده کنند. شایان‌ذکر است که رم TRX برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد و مسافت ۴۰۰ متر را در زمان تحسین برانگیز ۱۲.۳ ثانیه طی می‌کند.

تماشا کنید: هنسی H850 جدید در برابر رم 1500TRX

هنسی در زمینه تضمین کار خود، مشتریانش را تنها نگذاشته و به هر یک از خریداران پک H850، گارانتی ۳ ساله یا ۵,۷۶۰ کیلومتری ارائه می‌دهد. «جان هنسی»، بنیان‌گذار و مالک این تیونینگ، می‌گوید:

شاسی‌بلندهای عملکرد بالا یکی از کلاس‌های موردعلاقه من محسوب می‌شوند. شهرت و چهره آن‌ها تناقض جالبی با عملکردشان ایجاد می‌کند. نسخه ۸۵۰ اسب بخاری اسکالید V ما هم عملکرد این شاسی‌بلند لوکس را به سطحی تازه رسانده و حق پیشرانه V8 جنرال‌موتورز را به‌درستی ادا می‌کند. ما تنها ۱۰۰ واحد از این بسته را توسعه خواهیم داد تا از ویژه و خاص ماندن آن اطمینان حاصل کنیم.

تماشا کنید: هنسی H850 جدید در برابر رم 1500TRX

هر دستگاه کادیلاک اسکالید H850 هنسی به‌همراه یک شماره سریال مخصوص روی موتور و لوگوگذاری منحصربه‌فرد عرضه می‌شود. خریداران این خودروی لوکس می‌توانند از آپشن رینگ‌های ۲۲ اینچی سیاه براق یا نقره‌ای پولیش‌شده استفاده کنند؛ البته قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است. به نظر شما، آیا بهبود یک خودروی لوکس برای رسیدن به عملکردی چندبرابر با روحیه و هدف تولید آن سازگاری دارد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا