تمجید مدیر سازنده ریمیک System Shock از بازی Resident Evil 2 Remake
تمجید مدیر سازنده ریمیک System Shock از بازی Resident Evil 2 Remake
مدیرعامل استودیوی نایتدایو (Nightdive)، سازندهی ریمیک System Shock، در صحبتهای اخیر خود بازی Resident Evil 2 Remake را به دلیل احیای عناوین ترسناک ستایش کرد.
استفن کیک (Stephen Kick)، مدیرعامل استودیوی نایتدایو، اخیراً مصاحبهی جدیدی را با وبسایت VGC انجام داده است. وی در بخشی از این مصاحبه اظهار داشت که نمیتواند علت دقیقی برای بازگشت ژانر ترسناک علمی-تخیلی بیان کند، اما از عرضهی بازی Resident Evil 2 Remake به عنوان یک عامل اصلی یاد کرد.
وی در این باره گفت:
من طرفدار سرسخت سری بازیهای Dead Space هستم و از بابت ساخت بازسازی آن خوشحالم. بازی The Callisto Protocol نیز فوقالعاده به نظر میرسد و ما نیز در حال ساخت ریمیک System Shock هستیم.
بازیهای ترسناک علمی-تخیلی جزو عناوین مورد علاقهی من هستند. من همیشه به دنبال چنین چیزهایی هستم، اما نمی توانم به شما بگویم که چرا در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، ما شاهد استقبال زیاد افراد از عناوین علمی-تخیلی هستیم و شاید به نظر میرسد مردم از ژانر فانتزی خسته شدهاند.
بازی World of Warcraft در ژانر فانتزی کار خود را شروع کرد، سپس به سمت سبک علمی-تخیلی رفت و بار دیگر به سبک فانتزی بازگشت. اکنون دوباره به ژانر علمی-تخیلی بازگشتیم. چیزی که واقعاً من را شگفتزده میکند این است که بازیهای علمی-تخیلی سنتی ترسناک فروش چندانی نداشتند، اما فکر میکنم با ظهور برخی از بازسازیهای جدیدتر، بهویژه بازیهای Resident Evil، استقبال مردم برای تجربهی بازیهای ترسناک بیشتر شده است.
بازی Resident Evil 2 Remake کار فوقالعادهای انجام داد و عملکرد آن منجر به فروش خوب این اثر شد. فکر میکنم وجود این عنوان باعث شد تا شاهد ریمیک بازی Dead Space باشیم. منظورم این است که Dead Space پاسخی به Resident Evil 4 بود که اولین بار منتشر شد، بنابراین تاریخ در حال تکرار است.
بازی Resident Evil 2 Remake در سال 2019 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی منتشر شد و توانست در میان نامزدهای بهترین عناوین سال 2019 قرار گیرد.