هاست پرسرعت
خودرو

تمدید مجدد ثبت نام خودروهای داخلی در طرح یکپارچه تخصیص خودرو

تمدید مجدد ثبت نام خودروهای داخلی در طرح یکپارچه تخصیص خودرو

متقاضیان خودروی داخلی که در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو در روز‌های ۲۰ تا ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۱ موفق به افتتاح حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی شده باشند، می‌توانند علاوه بر هفتم و هشتم فروردین ۱۴۰۲ در روزهای ۱۶ تا ۱۸ فروردین نیز برای ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیانی که در مهلت یاد شده حساب وکالتی افتتاح کرده، اما بانک‌ها اسامی آن‌ها را به سامانه یکپارچه ارسال نکرده‌اند نیز می‌توانند در روز‌های یاد شده ثبت نام کنند.

ملاک ثبت نام در سامانه esalecar.ir  فقط اعلام اسامی متقاضیان دارای حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی، از سوی بانک‌ها است. بنابراین اگر فردی در سامانه با اشکال مواجه می‌شود باید علت را از بانک جویا شود.

پس از ثبت نام همه متقاضیان که تا هجدهم فروردین به پایان می‌رسد، فرایند بررسی اطلاعات (با توجه به شرایط ذکر شده در طرح) آغاز و فهرست نهایی واجدین شرایط ثبت نام خودرو‌های داخلی مشخص خواهد شد. سپس، امکان ویرایش برای خریداران فعال می‌شود.

برپایه گزارش ایرنا، در طرح یکپارچه تخصیص خودرو بیش از ۹۵۰ هزار متقاضی حساب وکالتی با سازمان حمایت افتتاح کرده‌اند. تعداد ۸۸۰ هزار نفر تا ۲۹ اسفند ثبت نام با به پایان رساندند؛ اما عده‌ای دیگر به دلایل مختلف از جمله یکی دانستن طرح فروش ایران خودرو با طرح یکپارچه تخصیص خودرو، حساب وکالتی به نام ایران خودرو را ایجاد کرده بودند که باید به نام سازمان حمایت تغییر داده شود.

وزارت صمت در خردادماه ۱۴۰۲ مجدد در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو، طرح ثبت نام خواهد داشت و افراد حذف شده در این نوبت می‌توانند کمتر از سه ماه دیگر جهت پیش‌خرید خودرو اقدام کنند.

بروزرسانی: تمدید مجدد ثبت نام خودروهای داخلی در طرح یکپارچه تخصیص خودرو

با اعلام سخنگوی وزارت صمت، مهلت ثبت نام خودروهای داخلی در طرح یکپارچه تخصیص خودرو برای بار دوم تمدید شد. قالیباف با اشاره به اینکه هنوز برخی بانک‌ها اطلاعات مشتریانی که پول خود را تا ۲۳ اسفند بلوکه کردند برای سامانه ارسال نکرده‌اند، از باز شدن سایت برای ثبت‌نام افراد جامانده در روزهای ۱۶ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

تمدید مجدد ثبت نام خودروهای داخلی در طرح یکپارچه تخصیص خودرو

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا