هاست پرسرعت
بازی

تمرکز تریلر داستانی بازی Like a Dragon: Ishin روی تلاش ریوما برای انتقام

تمرکز تریلر داستانی بازی Like a Dragon: Ishin روی تلاش ریوما برای انتقام

بازی Like a Dragon: Ishin به‌خاطر زمان وقوع رویدادها، کاراکترهای تازه و قراردادن بازیکن‌ها در نقش یک سامورایی تجربه‌ی بسیار متفاوتی از بازی‌های یاکوزا را ارائه می‌دهد. این بازی به‌زودی روانه بازار می‌شود و بازیکن‌ها را به دوران پیشامدرن ادو کشور ژاپن می‌برد. این بازی اکشن ماجراجویی داستانی را روایت می‌کند که پر از شخصیت‌های تازه و چهره‌های آشنا است. اکنون شرکت سگا تریلری را برای نمایش داستان بازی پخش کرده است.

بازیکن‌ها کنترل یک سامورایی با نام ساکاموتو ریوما را در بازی Like a Dragon: Ishin در دست می‌گیرند که از قضا متهم به قتل استادش شده است و مأموریتی را برای گرفتن انتقام و رهایی از اتهام قتل آغاز می‌کند. تریلر تازه به نمایش تعدادی از شخصیت‌ها و موانعی می‌پردازد که ریوما در ماجراجویی خود با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. البته این بازی درکنار داستان اصلی امکان تجربه‌ی سرگرمی‌های جذابی را به‌واسطه مینی‌گیم‌ها و فعالیت‌های جانبی به گیمر می‌دهد.

بازی Like a Dragon: Ishin در تاریخ ۲۱ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. در گذشته تریلرهای دیگری برای نمایش فعالیت‌های جانبی و سبک‌های مبارزاتی بازی پخش شدند.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا