تهیه‌کننده جیمز باند: این شخصیت بچه دبیرستانی نیست

تهیه‌کننده جیمز باند: این شخصیت بچه دبیرستانی نیست

طبق تازه‌ترین صحبت‌های تهیه‌کننده فرنچایز جیمز باند، در پروژه بعدی این مجموعه هیچ بازیگر جوانی عهده‌دار نقش اصلی نخواهد بود.

پس از این که دنیل کریگ (Daniel Craig) آخرین هنرنمایی خود در نقش جیمز را برای فیلم No Time To Die ایفا نمود، مسئله انتخاب بازیگری جدید به بحث داغ سینماگران تبدیل شد و شایعات بسیاری حول محور بازیگران شناخته شده در رسانه‌ها پیچیده است که هنوز هیچکدام به صورت رسمی معرفی نشده‌اند.

مایکل جی. ولیلسون (Michael G. Wilson) که به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اصل فرنچایز James Bond شناخته می‌شود، در تازه‌ترین صحبت خود درباره آینده این مجموعه صحبت کرده و فاش نموده که هیچ بازیگر جوانی مد نظر تهیه‌کنندگان نمی‌باشد.

در گذشته سعی داشتیم تا بازیگران جوان را برای ایفای نقش جیمز باند در نظر بگیریم. با این حال چنین انتخابی نمی‌تواند تجسم درستی از شخصیت نمادین این فرنچایز باشد؛ زیرا جیمز باند در گذشته یک کهنه سرباز بوده و به همین دلیل باید بازیگری را انتخاب نماییم که بتواند تجربه حضور در جنگ‌های مختلف را در چهره‌اش نشان دهد. جیمز باند یک بچه دبیرستانی نیست که بتوان داستان کاملاً جدیدی را برایش تعریف کرد. او شخصیتی است که برای بیش از 30 سال مشغول انجام کارهای نظامی بوده و بازیگران جوان از عهده چنین نقشی برنخواهند آمد.

با توجه به صحبت‌های این تهیه‌کننده شناخته شده سینما، تمامی گزینه‌های جوانی که برای نقش جیمز باند در نظر گرفته شده بودند خط خواهند خورد و احتمالاً شاهد بازیگری خواهیم بود که بین 30 الی 40 سال سن خواهد داشت.

یکی از گزینه‌هایی که چندان باب میل طرفداران نبوده است، تام هالند (Tom Holland) می‌باشد که از لیست نامزدها خط خواهد خورد. از سمت دیگر نیز بازیگرانی همچون ادریس البا (Idris Elba)، هنری کویل (Henry Cavill) و تام هاردی (Tom Hardy) می‌توانند از شانس بیشتری برای تصاحب نقش جیمز باند برخوردار باشند.

در هر حال باید تا اعلام رسمی از سوی تهیه‌کنندگان فرنچایز جیمز باند صبر کرد و دید که کدام بازیگر بریتانیایی می‌تواند عهده‌دار نقش نمادین سینما برای سال‌های پیش رو باشد.

منبع: مووی‌وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل