توافق فولکس‌ واگن با بوگاتی و ریمک جهت عرضه ابرخودروها در آمریکا

توافق فولکس‌ واگن با بوگاتی و ریمک جهت عرضه ابرخودروها در آمریکا

گروه فولکس‌واگن آمریکا با بوگاتیریمک جهت واردات و توزیع محصولات لوکس این شرکت در آمریکا به توافق رسید. بر این اساس ساشا دورینگ که هم‌اکنون مدیر عملیاتی ارشد بوگاتی در آمریکاست مسئولیت مشابهی در ریمک نیز خواهد داشت.

باید گفت توافق یاد شده چند هفته قبل و در گردهمایی خودرویی مونتری به دست آمده اما فولکس‌واگن جزئیات آن را هم‌اکنون منتشر کرده است. شرکت یاد شده به دنبال توسعه شبکه نمایندگی جدیدی برای فروش محصولات سطح بالای بوگاتی-ریمک در خاک آمریکا خواهد بود. میت ریمک مدیرعامل شرکت می‌گوید:

برای دو برند بوگاتی و ریمک بازار آمریکا بهترین بازار در دنیاست و بنابراین ارائه تجربه خرید و مالکیت بسیار خاص اهمیت زیادی دارد.

گروه فولکس‌واگن آمریکا قبلاً کار توزیع محصولات بوگاتی در آمریکا را بر عهده داشت اما با تغییرات رخ داده و تشکیل جوینت ونچر بوگاتی-ریمک این موضوع تغییر کرد. همان‌طور که می‌دانید جوینت ونچر دو شرکت یاد شده در سال ۲۰۲۱ شکل گرفت و مقر آن نیز در کرواسی قرار دارد. البته تولید بوگاتی همچنان در مولشایم فرانسه انجام می‌شود و در این میان پورشه ۴۵ درصد و ریمک ۲۴ درصد کمپانی را در اختیار گرفته‌اند. ریمک تاکنون حداقل سه دستگاه نورا را تحویل مشتریان آمریکایی داده است. اولین خودرو از رنگ بدنه خاکستری سود برده و در کابین از آلکانترا به همراه تریم سبز برجسته استفاده شده است. امیلیو سروو مدیر تکنولوژی ارشد ریمک قبلاً به رسانه‌ها گفته که شرکت به دنبال توسعه محصولاتی جدید با وزن کمتر است. او تصریح کرده است:

اگر بخواهیم نسخه مخصوص پیست از نورا را تولید کنیم قطعاً باید به دنبال سبک‌تر کردن آن باشیم. همچنین برخی تغییرات نیز جهت سفت شدن شاسی باید انجام شود تا خودرو ارتباط بیشتری با راننده برقرار کند.

 

بوگاتی نیز محصول جدیدی را در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد و از سال ۲۰۲۵ اولین نمونه را به دست مشتری خواهد رساند. میت ریمک رئیس این کمپانی از محصول جدید بوگاتی به عنوان بازآرایی یک هایپرکار به عنوان محصولی هیبریدی نام برده است. او همچنین پیشرانه درون‌سوز این ابر خودرو را کاملاً دیوانه کننده دانسته است. ظاهراً مشتریان متمول بوگاتی قبلاً برخی جزئیات این خودرو را مشاهده کرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل