هاست پرسرعت
بازی

تور دبی، نگین خوش آب‌ و رنگ خاورمیانه

تور دبی، نگین خوش آب‌ و رنگ خاورمیانه

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری است که هرساله شاهد میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است که برای کار و تفریح تور دبی را خریداری می‌کنند.

هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به‌فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربه‌فرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و… همگی عواملی هستند که باعث می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی خارجی در میان گردشگرها تبدیل شود. البته اگر با دیدن عنوان لوکس کمی نگران هزینه تور دبی، بهتر است بدانید که با انتخاب بهترین روش رزرو تور دبی از آژانس مسافرتی نامی گشت می‌توانید تا حدود زیادی در هزینه های سفر به این شهر رویایی خاورمیانه صرفه‌جویی کنید.

دبی برای توسعه صنعت گردشگری خود همواره سعی کرده است علاوه‌بر جاذبه های طبیعی و تاریخی که دارد، جاذبه های مصنوعی و تفریحی را نیز به‌وجود آورد که ازجمله این جاذبه‌ها می‌توان به: مدینه جمیرا، مسجد شیخ زاید، برج خلیفه، اسکی دبی، پارک آبی و مراکز خرید متنوع و… اشاره کرد.

هتل برج العرب در دبی

یادتان باشد که جهت رزرو تور دبی از تهران و شهرستان‌ها به‌صورت هوایی یا زمینی یا بهتر بگوییم دریایی می‌توانید به سایت آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان مراجعه کنید. حالا شاید با خودتان بگویید که کدامیک از این تورها برای ما بهتر است؟ خوب در جواب باید بگوییم که این موضوع به عوامل مختلفی از جمله بودجه شما و نیز انتظار شما از تور دبی بستگی دارد. همچنین مدت زمان اقامت در تور دبی محدود نیست و به بودجه و هدف شما از سفر به امارات متحده عربی بستگی دارد.

برای لذت بردن از سفر و بازدید از همه مکان‌های توریستی و جذاب دبی، تور دبی 3 شب یا تور دبی 4 شب، گزینه‌های اقتصادی خوبی برای شما مسافران خواهند بود. مجموعه مسافرتی نامی گشت باتوجه‌به درخواست مسافرانش، تور دبی 7 شب را نیز برگزار می‌کند و البته امکان تغییر مدت زمان اقامت در دبی نیز وجود دارد که در این صورت شما باید تور دبی انفرادی را رزرو کنید.

تور هوایی دبی از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

پرواز دبی تقریبا از تمامی شهرهای ایران که فرودگاه بین‌المللی دارند، توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی متنوعی انجام می‌شود.

تور دبی از تهران: همه روزه و با پرواز ایرانی ایران ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا

تور دبی از شیراز: 3 روز در هفته با پرواز ایران ایر، ماهان و امارات

تور دبی از اصفهان: 2 روز در هفته و با پرواز ایران ایر و ماهان

تور دبی از مشهد: 2 روز در هفته با پرواز ماهان و ایران ایر

تور دبی از اهواز: 3 روز در هفته با پرواز ایران ایر

تور دبی از کیش: همه روزه و با پرواز کیش ایر

نامی گشت ایرانیان غروب شهر دبی

بهترین زمان برای رزرو تور دبی چه موقعی است؟

دبی آب‌وهوایی گرم و خشکی دارد. تابستان‌های این شهر بسیار گرم و سوزان است و بهترین زمان سفر به این شهر و رزرو تور دبی، فصل‌های پاییز و زمستان هستند. در این بازه زمانی از سال، دبی آب‌وهوای خنک‌تر و مطلوب‌تری نسبت به سایر فصول سال دارد. میانگین دمای روز این شهر در پاییز و زمستان به 25 درجه سانتی‌گراد و در شب در نزدیکی خط ساحلی به 12 الی 15 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

حواستان باشد ایام عید نوروز نیز یک فرصت عالی جهت رزرو تور دبی است. در این فصل هوا چندان گرم نشده است و حراج‌های فصلی زیادی در فروشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود. در تعطیلات کریسمس نیز شهر دبی بسیار دیدنی می‌شود. نورپردازی، آتش‌بازی، برگزاری جشن و فستیوال در کریسمس دبی، گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند؛ علاوه‌ بر این دبی در تعطیلات کریسمس آب‌وهوای بسیار خوبی دارد.

مطلب نهایی

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین مرجع رزرو تورهای خارجی هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com متنوع‌ترین تورهای دبی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب‌های مناسبی داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا