هاست پرسرعت
بازی

توسعه‌دهندگان اصلی Disco Elysium ناخواسته استودیوی سازنده را ترک کردند

توسعه‌دهندگان اصلی Disco Elysium ناخواسته استودیوی سازنده را ترک کردند

مارتین لویگا آشفتگی سازندۀ Disco Elysium را به عنوان یک اقدام فرهنگی متمایز از شرکت ZA/UM می‌داند‌؛ به عبارتی، سرمایه‌گذاران شرکت در حال ایجاد فشار روی بازی‌سازان هستند.

مارتین لویگا، یکی از اعضای موسس استودیو ZA/UM و ویراستار بازی پرطرفدار Disco Elysium، انحلال انجمن فرهنگی ZA/UM را اعلام کرده است. این خبر از طریق پستی در Medium اعلام شد. لویگا «انجمن فرهنگی» ZA/UM را متمایز از شرکت می‌داند و ادعا می‌کند که طراح اصلی Disco Elysium، رابرت کورویتز (Robert Kurvitz)، نویسنده هلن هیندپر (Helen Hindpere) و کارگردان هنری الکساندر روستوف (Alexander Rostov) به‌طور غیرارادی شرکت را در پایان سال 2021 ترک کردند.

لویگا ادعا می کند که ZA/UM به بهانه یک پروژه فرهنگی، دیگر اخلاقاتی که استودیو بر اساس آن بنا شده است را نشان نمی‌دهد. لویگا توضیح می‌دهد که او معتقد است ZA/UM یک پروژه موفقیت‌آمیز بوده است و حالا با اشتباهات داخلی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. در پاسخ به نظر یک کاربر در Medium، به نظر می‌رسد لویگا سرمایه گذاران ZA/UM را مقصر اصلی تغییر شخصیت و خروج اعضای اصلی تیم می‌داند.

تبلیغات

لویگا همچنین نمی‌داند که آیا ZA/UM بدون مشارکت آن سرمایه‌گذاران می‌توانست بودجه خود را تامین کند یا خیر. او در پایان می‌گوید:

کار در اینجا برای مدتی زیبا بود. صمیمانه‌ترین تشکر من از همه کسانی که برای ما پیش‌قدم بودند.

لویگا با نوشتن متن “مرکز درمان بستری تالین کلینیک روانپزشکی، بخش IX” پست را امضا می‌کند. تالین، پایتخت استونی، جایی است که ZA/UM برای اولین بار در آنجا تاسیس شد. برای من مشخص نیست که آیا این متن، نشان دهنده مکان واقعی و وضعیت فعلی لویگا است یا یک شوخی بسیار تاریک به حساب می‌آید. صمیمانه امیدواریم که مارتین لویگا سالم و سلامت باشد.

77DARKSIRENPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Ezio Auditore da Firenzemahdi12345جیمMishsmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا