هاست پرسرعت
بازی

توسعه‌دهندگان Baldur’s Gate 3 نگران بودند که بازی به خاطر باگ‌هایش نمرات ۶/۱۰ دریافت کند

توسعه‌دهندگان Baldur’s Gate 3 نگران بودند که بازی به خاطر باگ‌هایش نمرات ۶/۱۰ دریافت کند

Baldur’s Gate 3 تعریف یک بازی تحسین شدۀ جهانی است. حتی اگر موارد عجیب و غریبی وجود داشته باشد، اکثریت قریب به اتفاق نظرات منتقدان و بازیکنان بسیار مثبت هستند.

تبلیغات

با این حال، قبل از برداشته شدن تحریم انتشار نقدها و نمرات، استودیوی لاریان (Larian Studios) نگران بود که این بازی به دلیل اشکالات و باگ‌هایش، نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کند.

طی مصاحبه‌ای در کانال یوتیوب Dungeons & Dragons، بنیان‌گذار و مدیرعامل استودیوی لاریان، سوئن وینک (Swen Vincke)، گفت که توسعه‌دهندگان انتظار چنین واکنش خیره‌کننده‌ای را نسبت به Baldur’s Gate 3 نداشتند. وینک:

ما نگران بودیم که بازی نمرات ۶/۱۰ و ۷/۱۰ بگیرد. گمان می‌کردیم یک باگ رخ خواهد داد و همه‌چیز را خراب خواهد کرد. می‌دانستیم که محتوای بازی بسیار خوب است، اما با این حال چنین ذهنیتی داشتیم.

این عنوان یک بازی بسیار بزرگ بوده و می‌دانستیم که ممکن است همه‌چیز به درستی پیش نرود، بنابراین ما انتظار نداشتیم که داستانمان با Baldur’s Gate 3 به این خوبی رقم بخورد و بازیکنان چنین واکنش شدید و مثبتی به آن نشان دهند.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: gamesradar

Visible gamer manهادی صفائیSepehrUNCLE ARTHURLove Gamemilad saRondaSpider-Manامیر حسینمحمدPop_StarASSADullahAli_pxققنوس آسمانThe Red Devilمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)AQUARIUSStarfieldRoyalknightmeysambmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا