هاست پرسرعت
بازی

توسعه‌دهندگان Dead Space Remake در مورد موتور Intensity صحبت می‌کنند

توسعه‌دهندگان Dead Space Remake در مورد موتور Intensity صحبت می‌کنند

بازی Dead Space Remake در کنار Frostbite توسط موتور ویژه‌ی استودیوی EA Motive یعنی Intensity توسعه یافته است. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این موتور به بازیکنان مختلف تجربه‌ی منحصر به فردی را ارائه خواهد داد.

استودیوی EA Motive، توسعه‌دهنده‌ی بازی Dead Space Remake، به تازگی در قالب یک پست بلاگ در وبسایت رسمی Dead Space اطلاعات تازه‌ای را در مورد این بازی منتشر کرده است. این بار تمرکز این پست روی موتور ساخت این بازی با نام Intensity Director است.

هدف این موتور بالا نگه داشتن سطح اضطراب بازیکنان در تمام طول بازی است. به گفته‌ی کارگردان Dead Space Remake یعنی آقای Eric Baptizat، موتور Intensity باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان بتوانند سطح تنش در طول بازی را کاملا کنترل کنند و مطمئن شوند که همیشه اتفاقی در حال رخ دادن است.

در واقع این سیستم عملکرد بازیکنان در طول بازی را سنجیده و بر اساس آن رویدادهای درون بازی را تغییر می‌دهد تا بازی را حتی ترسناک‌تر کند. این موتور با این حال عمیق‌تر از چیزی مثل Director در Left 4 Dead است، چرا که موتور Intensity می‌تواند روی جوانبی مثل مه، بخار و حتی تغییرات در نورپردازی و صدا هم تاثیرگذار باشد. برای مثال ممکن است در طول بازی با اتاقی نسبتا آرام مواجه شوید که در آن صدای چندان ترسناکی شنیده نمی‌شود.

با این حال ممکن است ناگهان به اتاق دیگری برود و یک Slasher از طریق دریچه‌ی هواکش وارد اتاق شود. به علاوه نورها ناگهان خاموش می‌شوند و در محیط مه هم دیده می‌شود و شرایط بسیار پر تنش‌تر می‌شود. اما پس از آن به بازیکن استراحت می‌دهیم. در واقع این فراز و فرود تنش تضمین خواهد کرد که بازیکن از نظر احساسی خسته نمی‌شود.

تبلیغات

به گفته‌ی این پست توسعه‌دهندگان مشغول کار کردن و بازی کردن با موتور Intensity بوده‌اند و این آزمایش‌ها نتایج خوبی را در بر داشته‌اند. این طور که به نظر می‌رسد یکی از سناریوهای توسعه یافته توسط موتور Intensity تفاوت چندانی با سناریوهای از پیش کارگردانی‌شده ندارد. آقای David Vincent، توسعه‌دهنده‌ی ارشد نرم‌افزار، در این مورد گفته:

چیزی که من را غافلگیر کرد این بود که من انتظار نداشتم این سیستم به این سرعت و به این خوبی جواب بدهد. مثلا وقتی یک فیلم ترسناک را تماشا می‌کنید، همه چیز با دقت برنامه‌ریزی شده است. ما می‌خواستیم تا کار مشابه‌ای را با یک ژنراتور متغیر انجام دهیم و فکر می‌کردیم که چنین چیزی غیرممکن باشد. با این حال نتایجی که گرفتیم تقریبا مشابه هستند.

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه‌ی 2023 (3 بهمن 1401) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

SamadmarioZeus🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉میام رو خطتAshen undead the bearerAQUARIUSعلیپسر همسایهAlbert EinsteinAMFisGONEmahdi12345ghostPlaystation T

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا