هاست پرسرعت
بازی

توسعه‌ی ریمیک Dead Space به پایان رسید

توسعه‌ی ریمیک Dead Space به پایان رسید

به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار بازی‌های بزرگ زیادی در ژانرهای مختلف باشیم و ریمیک Dead Space که برای عرضه در ماه ژانویه ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند برای بعضی از گیمرها این سال پر از بازی را آغاز کند. باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه‌ی این ریمیک، تیم توسعه به یک نقطه‌ی عطف مهم رسیده است. به‌تازگی استودیو Motive اعلام کرد توسعه‌ی ریمیک Dead Space به پایان رسید و گلد شده است. این بدان معنا است که فرایند اصلی تولید بازی اکنون تمام شد و کد اصلی آن آماده‌ی نصب شدن روی دیسک‌ها و انتشار روی پلتفرم‌های دیجیتال است. تیم توسعه احتمالا در زمان باقیمانده به رفع اشکالات و صیقل بیشتر این بازی ادامه دهد که در آینده به شکل به‌روزرسانی‌های قبل یا زمان عرضه در دسترس قرار می‌گیرند.

بازسازی Dead Space مشابه یک تصویرسازی دوباره و هیجان‌انگیز از بازی ترسناک و علمی-تخیلی محبوب سال ۲۰۰۸ است و درحالی‌که تیم سازنده قصد دارد تا حد ممکن به منبع اصلی وفادار بماند، ما شاهد پیشرفت‌ها و تغییرات قابل‌توجهی برای آن بوده‌ایم. در خط داستانی، چند مأموریت جانبی جدید وجود خواهد داشت که حول شخصیت‌های ثانویه روایت می‌شوند. در همین حال و برخلاف نسخه‌ی اصلی، آیزاک کلارک کاملا صداگذاری شده است و دوربین بازی نیز به مانند دو بازی God of War و God of War Ragnarok بدون کات خواهد بود.

اسکار ایزاک در حال شلیک به یک نکرومورف در بازی Dead Space Remake

در بخش بصری، ریمیک Dead Space به نظر یک ارتقای بزرگ است و شاهد محیط‌هایی تاریک و پرجزئیات هستیم. همچنین چندین تغییر و بهبود مرتبط با گیم‌پلی به مانند بهبود کنترل آیزاک در محیط‌های بدون گرانش، استفاده از سیستم جدید Peeling برای تخریب بافت لایه‌ای دشمنان به‌صورت واقع‌گرایانه، بهینه‌سازی سلاح‌ها، طراحی یکپارچه‌ی سفینه‌ی ایشیمورا و جابجایی بین نقاط مختلف آن بدون بارگذاری و موارد دیگر برای این بازسازی اعلام شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید ریمیک Dead Space تحت عنوان Intensity Director شناخته می‌شود که با شناسایی موقعیت بازیکنان، وقایع بازی را به‌صورت پویا تنظیم می‌کند تا تجربه‌ی بازی ترسناک‌تر شود.

ریمیک Dead Space قرار است در ۷ بهمن ۱۴۰۱ (۲۷ ژانویه ۲۰۲۳) با قیمت ۷۰ دلار روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا