هاست پرسرعت
بازی

توسعه یک بازی وحشت بقای جدید توسط بلوبر تیم

توسعه یک بازی وحشت بقای جدید توسط بلوبر تیم

به‌نظر می‌رسد استودیو بلوبر تیم قصد ندارد ساخت بازی‌های ترسناک را رها کند و برنامه‌های آن‌ها برای گسترش ژانر وحشت بقا تمامی ندارد. با اینکه بلوبر تیم در حال حاضر توسعه‌ی چند بازی ترسناک را پیش می‌برد، به‌تازگی از پروژه‌ی جدید خود رونمایی کرده است. بلوبر تیم در توییتر اعلام کرد در حال کار روی یک بازی وحشت بقای کاملا جدید است و شرکت پرایوت دیویژن به‌عنوان ناشر این بازی انتخاب شده است.

به‌گفته‌ی این بازیساز لهستانی، این بازی جدید هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. بلوبر تیم در ادامه اعلام کرد جزئیات بیشتری از این بازی در آینده منتشر خواهد شد. پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبر تیم، در این‌باره گفت:

«پروژه بعدی ما یک بازی جدید و هیجان‌انگیز وحشت بقا است که به ما کمک می‌کند در ژانر وحشت به‌طور کلی پیشرو باشیم. من از این همکاری با شرکت پرایوت دیویژن سپاسگزارم. تخصص آن‌ها گسترده است و نیروی کار آن‌ها نیز قابل دسترس هستند. ما آن‌ها را در حد یک رابطه معمولی ناشر و توسعه‌دهنده نمی‌دانیم. آن‌ها بیشتر شبیه دوستی هستند که از ما حمایت می‌کنند یا در زمانی‌که ما بیشتر به آن نیاز داریم ما را در مسیر نگه می‌دارند».

لوگو استودیو بازی سازی لهستانی بلوبر تیم در کنار تصویر کله هرمی سری بازی سایلنت هیل

در ادامه مایکل وارش، رئیس پرایوت دیویژن و مدیر ارشد بخش استراتژی شرکت تیک-تو اینتراکتیو در این‌باره گفت: «چه با توسعه‌دهندگان معتبری به مانند بلوبر تیم همکاری کنیم، چه با استودیوهای مستقل کوچکتری که پروژه‌های جدیدی را آغاز می‌کنند، تلاش ما این خواهد بود با تیم هایی همکاری کنیم که بهترین‌ها در حرفه‌ی خود هستند و از آن‌ها در جاه‌طلبی‌ها و خلاقیت‌هایشان حمایت کنیم. بسیار هیجان‌انگیز است که با افزودن یکی از موفق‌ترین بازیسازان مستقل اروپا به فهرست همکاران خود، یک سبک جدید را به محصولاتمان اضافه کنیم».

در حال حاضر بلوبر تیم در حال کار روی ریمیک Silent Hill 2 با همکاری کونامی است که گفته می‌شود به پایان تولید نزدیک شده است. این استودیو بازی Layers of Fears را نیز در دست توسعه دارد. در نوامبر سال گذشته، بلوبر تیم اعلام کرد که با شرکت روگ گیمز برای ساخت یک بازی نسل بعدی پی سی شروع به همکاری کرده است؛ بااین‌حال از آن زمان هیچ جزئیات جدیدی منتشر نشده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا