هاست پرسرعت
بازی

توضیح سازندگان بازی Diablo 4 در مورد جهان این اثر در ویدیو جدید

توضیح سازندگان بازی Diablo 4 در مورد جهان این اثر در ویدیو جدید

بدون شک بازی Diablo 4 را می‌توان به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار ویدیو گیمی سال جاری میلادی معرفی کرد. در روزهای گذشته، شرکت بلیزارد اینترتینمنت در طول رویداد IGN Fan Fest 2023 اعلام کرد که نسخه بتا این اثر در بازه زمانی بین ۲۴ تا ۲۶ ماه مارس (۴ تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۲) در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر نیز کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، قادر هستند تا این اثر را در بازه زمانی بین ۱۷ تا ۱۹ ماه مارس (۲۶ تا ۲۸ اسفند) زودتر از سایرین تجربه کنند. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل یک تریلر جدید از دیابلو ۴ در دسترس قرار گرفت. در این ویدیو توسعه‌دهندگان اثر توضیحات زیادی را در مورد Sanctuary که به‌عنوان جهان این بازی شناخته می‌شود، در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که مشاهده کردید، Sanctuary داری پنج منطقه‌ی مختلف خواهد بود. منطقه Kehjistan که به‌عنوان یک ناحیه کویری با تپه‌های شنی وسیع در این اثر حضور خواهد داشت. Scosglen که با الهام از کشور اسکاتلند توسعه یافته است. منطقه Fractured Peaks که براساس کوه‌های Carpathian طراحی شد. The Dry Steppes که‌ به‌عنوان یک منطقه بیابانی کوهستانی شناخته می‌شود. درنهایت نیز کاربران باتلاق‌های Hawezar را در بازی Diablo 4 مشاهده خواهند کرد.

جالب است بدانید انتقال میان نواحی مختلف این بازی به شکل جالبی پیاده شده است. به‌عنوان مثل کاربران هنگام عبور از Fractured Peaks به Hawezar، آبشارهایی را خواهند دید که بر اثر ذوب برف تشکیل شده‌اند و با ورود به حوزه رودخانه به آب باتلاق کمک می‌کنند.

سازندگان این بازی وعده وجود موارد جدیدی در هر گوشه‌ی جهان این اثر مثل دشمنان، کوئست‌ها، کمپ‌های امن، رویدادها، منابع و دانجن‌ها را به کاربرها داده‌اند. همچنین در جریان لایو استریم Developer Update که در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) برگزار خواهد شد، توسعه‌دهندگان دیابلو ۴ جزئیات بیشتری را از این اثر فاش خواهند کرد.

بازی Diablo 4 در تاریخ ۶ ژوئن سال جاری میلادی (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربرها به اشترک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا