هاست پرسرعت
بازی

توضیح نینتندو پیرامون قیمت ۷۰ دلاری The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

توضیح نینتندو پیرامون قیمت ۷۰ دلاری The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

شرکت نینتندو در ماه گذشته اعلام کرد بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد و اولین بازی انحصاری نینتندو سوییچ خواهد بود که با افزایش قیمت عرضه‌ی نسخه‌ی استاندارد می‌شود. اگرچه در سال‌های گذشته شماری از ناشران بزرگ شروع به افزایش قیمت بازی‌های نسل نهمی خود کرده‌اند، اما این واقعیت که بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است با برچسب قیمت ۷۰ دلاری روی سخت‌افزار قدیمی نینتندو سوییچ عرضه شود، باعث تعجب بعضی از بازیکنان شده است.

بااین‌حال شرکت نینتندو می‌گوید بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom می‌تواند قیمت بالاتر خود را توجیه کند. در همین راستا داگ بوزر، رئیس نینتندوی آمریکا در مصاحبه اخیر با Associated Press توضیح داد که قیمت بالاتر این بازی می‌تواند منعکس‌کننده تجربه‌ی فوق‌العاده و عمیق آن باشد. وی در پاسخ به سؤال پیرامون علت تصمیم نینتندو برای عرضه‌ی بازی جدید زلدا با قیمت بالاتر گفت: «ما آنچه را که بازی ارائه می‌دهد، در نظر می‌گیریم. من فکر می‌کنم طرفداران متوجه خواهند شد که این یک تجربه فوق‌العاده کامل و عمیق است. این قیمت نشان‌دهنده سطح تجربه‌ای است که طرفداران می‌توانند از این بازی خاص انتظار داشته باشند».

دویدن لینک روی صخره در بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

درنهایت رئیس نینتندوی آمریکا بار دیگر تایید کرد که افزایش قیمت این بازی قرار نیست شروع یک استاندارد افزایشی برای سایر بازی‌های انحصاری نینتندو باشد. بااین‌حال شرکت نینتندو برای افزایش قیمت هر بازی فرست پارتی آینده‌ی خود به‌صورت موردی تصمیم خواهد گرفت. بوزر در این‌باره گفت: «این قیمتی نیست که ما لزوما برای همه‌ی بازی‌های انحصاری آینده‌ی خود خواهیم داشت. درواقع یک مدل قیمت‌گذاری نسبتا رایج در آمریکا، اروپا یا سایر نقاط جهان همین است که احتمال دارد قیمت باتوجه‌به خود بازی متفاوت باشد».

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۲ مه ۲۰۲۳) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا