توقف تولید تاپ‌گیر به خاطر تصادف شدید و جراحت مجری برنامه

توقف تولید تاپ‌گیر به خاطر تصادف شدید و جراحت مجری برنامه

تصویربرداری و تولید برنامه مشهور و محبوب تاپ گیر پس از تصادف شدید فردی فلینتاف (Flintoff) با توقف روبرو شده است.

بی‌بی‌سی بریتانیا اعلام کرد در حال بررسی حادثه است. ابتدا تعلیق موقت تصویربرداری صحنه‌های باقی ‌مانده انجام شد و حالا تولید کل مجموعه به‌صورت کامل متوقف شده است. رسانه‌ها می گویند هنوز مشخص نیست که آیا فرایند فیلم‌برداری تاپ گیر دوباره از سر گرفته خواهد شد یا خیر و خود بی‌بی‌سی نیز اعلام کرده اواخر سال جاری میلادی دراین‌باره تصمیم‌گیری خواهد کرد هرچند احتمال شروع دوباره تصویربرداری تاپ گیر بالا نیست. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:

با توجه به شرایط موجود حس می‌کنیم ازسرگیری تولید سری ۳۴ تاپ گیر مناسب نخواهد بود. ما صمیمانه از فردی عذرخواهی می‌کنیم و به حمایت از او تا زمان ریکاوری ادامه خواهیم داد. فعلاً ازسرگیری فیلم‌برداری بخش ۳۴ تاپ گیر مناسب نیست.

درک می‌کنیم که چنین تصمیمی باعث ناامیدی طرفداران خواهد شد اما تصمیم درستی است و اواخر سال جاری درباره ادامه فیلم‌برداری تاپ گیر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

بی‌بی‌سی همچنین می‌گوید اقدام به بررسی جنبه‌های ایمنی و سلامتی تاپ گیر به عنوان یکی از موفق‌ترین برنامه‌های تاریخ خود از سال ۲۰۰۲ تاکنون خواهد کرد. فلینتاف ۴۵ ساله که قبلاً بازیکن کریکت بود در سال ۲۰۱۹ به عنوان مجری تاپ گیر انتخاب شد. او در پیست تست تاپ گیر تصادف وحشتناکی داشت و پسر ۱۶ ساله‌اش گفت خوش‌شانس است که از چنین حادثه‌ای جان سالم به درمی‌برد. رسانه‌ها می‌گویند مجری تاپ گیر با سرعت بالایی مورگان ۳ چرخ را می‌راند که خودرو چپ کرد. همان‌طور که می‌دانید فلینتاف به همراه پدی مک گینس و کریس هریس کار اجرای تاپ گیر را بر عهده داشته است. باید منتظر ماند و دید توقف تولید تاپ گیر تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۶ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل