هاست پرسرعت
بازی

تیزر اقتباس تلویزیونی از فرنچایز Fallout لو رفت

تیزر اقتباس تلویزیونی از فرنچایز Fallout لو رفت

تیزر سریال پرهزینه Fallout ساخته کمپانی آمازون پس از مدت‌ها انتظار بالاخره لو رفته است.

تبلیغات

یکی از فرنچایزهای محبوب و پرطرفدار صنعت بازی‌های ویدویی که توسط بتزدا توسعه یافته است، Fallout (فالوت) نام دارد که حول محور دنیایی پسا-آخرالزمانی و بعد از فاجعه‌ای اتمی جریان دارد که بازیکنان در نقش یکی از انسان‌های باقی مانده می‌بایست شخصیت خود را در دنیایی ویرانه کنترل کرده و وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز را رقم بزند. فرنچایزی که محبوبیت آن سبب شده تا کمپانی آمازون وارد میدان شده و وظیفه تولید اقتباسی تلویزیونی و پرهزینه از آن را بر عهده بگیرد.

در حالی که طی ماه‌های گذشته تولید این اقتباس تلویزیونی در سکوت دنبال شده و تاکنون تنها تصاویری از پشت صحنه را شاهد بوده‌ایم اما پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تیزر این سریال به بیرون درز پیدا کرده و برای نخستین‌بار می‌توانیم دست پخت آمازون را مشاهده نماییم.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این تیزر بپردازید.

دانلود تیزر

مجموعه تلویزیونی Fallout که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی توسعه یافته است، هنوز از هیچ تاریخ دقیقی بهره نبرده و تنها می‌دانیم که برای پخش در سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است.

منبع: insider-gaming

unitedRedm0ndy.xboxMsfarshadxmeysambMasterصدراQuite CoyoteKhafiمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)HELLO.BROTHERBlack SwordsmanDark.Elden-Lordjupiter∞(شاه غاز ها) Mr GooseBarnyFARHADqpتیزر اقتباس تلویزیونی از فرنچایز Fallout لو رفتCirilla Riannonmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا