هاست پرسرعت
بازی

تیزر بخش دوم از سریال Money Heist: Korea منتشر شد

تیزر بخش دوم از سریال Money Heist: Korea منتشر شد

نتفلیکس تیزر بخش دوم از فصل نخست سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area را منتشر کرد.

سریال اسپانیایی Money Heist یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب کمپانی نتفلیکس بود که روایاتی جذاب و تماشایی را طی 5 فصل به تصویر کشید. محبوبیت این سریال باعث شد تا این غول سرویس استریم به دنبال ساخت نسخه‌ای شرقی از آن تحت عنوان Money Heist: Korea – Joint Economic Area باشد.

این نسخه از سریال که در کشور کره‌جنوبی به وقوع می‌پیوندد، روایت‌گر زمانی است که دو کره وارد روابط صلح‌آمیزی با یکدیگر شده‌اند و این مسئله باعث شده تا شاهد یک ضرابخانه‌ مشترک بین این دو کشور باشیم. با این حال شخصی که خود را پروفسور می‌نامد، بر علیه این سیاست وارد عمل شده و به این ضرابخانه‌ دستبرد می‌زند.

بخش اول این سریال، علی‌رغم این که با واکنش‌های ضد و نقیضی مواجه شده بود و از هیچ نکته جدید و هیجان‌انگیزی برخودار نبوده است، اما به هر حال بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کرد و تنها در طی سه روز، 33.7 میلیون ساعت دیده شد. حال بخش دوم آن در شرف پخش از سوی سرویس نتفلیکس می‌باشد که به همین مناسبت نیز تیزری از بخش دوم منتشر شده و در ادامه به مشاهده آن بپردازید.

تبلیغات
دانلود

ورژن کره‌ای سریال Money Heist توسط ریو یونگ-جه (Ryu Yong-jae)، کیم هوان-چه (Kim Hwan-chae) و چوی سونگ-جون (Choe Sung-jun) نویسندگی شده و بازیگرانی همچون یو جی-ته (Yoo Ji-tae)، پارک هه-سو (Park Hae-soo)، جون جونگ-سو (Jeon Jong-seo)، لی وون-جونگ (Lee Won-jong) و پارک میونگ-هون (Park Myung-hoon) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخش دوم از فصل نخست سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

Haj Clank

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا