هاست پرسرعت
بازی

تیزر تازه سریال The Last of Us

تیزر تازه سریال The Last of Us

شبکه اچ‌بی‌او تیزری کوتاه برای سریال The Last of Us منتشر کرده است که جوئل و الی را نشان می‌دهد.

شبکه اچ‌بی‌او به تازگی تریلری برای سریال‌های آینده خود منتشر کرده است. در این تریلر نیز صحنه‌هایی از سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) دیده می‌شود که شخصیت‌های جوئل و الی را نشان می‌دهد.

در تریلر منتشر شده توسط شبکه اچ‌بی‌او صحنه‌هایی از سریال الگو (The Idol)، سریال وراثت (Succession)، سریال نیلوفر سفید (The White Lotus)، سریال لوله‌کش‌های کاخ سفید (The White House Plumbers)، سریال صنعت (Industry) و تعدادی دیگر نیز دیده می‌شود. این تریلر را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

در انتهای این تریلر نیز تیزری کوتاه از سریال «آخرین بازمانده از ما» قرار دارد. در این تیزر کوتاه، علاوه بر شخصیت جوئل با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal)‌ و الی با بازی بلا رمزی (Bella Ramsey)، شخصیت‌های دیگری همچون دختر جوئل به نام سارا با بازی نیکو پارکر (Nico Parker)، بیل با بازی نیک آفرمن (Nick Offerman) و فرانک با بازی موری بارتلت (Murray Bartlett) دیده می‌شوند.

تبلیغات

این تیزر منتشر شده برای سریال «آخرین بازمانده از ما» را می‌توانید در ادامه مشاهده یا دانلود کنید. در حال حاضر تاریخ پخش برای این سریال اعلام نشده اما احتمال می‌رود که پخش سریال از اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شود.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نکته: اژدهای آخر تیزر مربوط به سریال «خاندان اژدها» است.

منبع: ign

آگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)A,shعلیامیر گیمرTlou part 2 game of the centuryAlbertDr.PyroInvisible bearded userSquatlatex2Javad.StarRydermeysambAhmad_TRH.SONYمحمد حسین کریمیsoosmar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا