هاست پرسرعت
بازی

تیزر تازه فیلم Black Adam با حضور دیگر کاراکترهای دی‌سی

تیزر تازه فیلم Black Adam با حضور دیگر کاراکترهای دی‌سی

در تیزر تازه منتشر شده برای فیلم Black Adam تصاویری از سوپرمن، واندر وومن، هارلی کوئین و دیگر کاراکترهای دی‌سی دیده می‌شود.

کمتر از یک ماه تا زمان اکران فیلم بلک آدام (Black Adam) روی پرده سینماها باقی مانده و در همین راستا نیز تیزری تازه برای این فیلم با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش اصلی منتشر شده است.

این تیزر تازه منتشر شده از فیلم «بلک آدام» در شبکه اجتماعی توییتر، کاراکترهایی از فیلم لیگ عدالت (Justice League) همچون سوپرمن و واندر وومن و هارلی کوئین از فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) را به تصویر می‌کشد و ورود این ضدقهرمان تازه به دنیای سینمایی دی‌سی را نوید می‌دهد.

در این تیزر همچنین آماندا والر با بازی وایولا دیویس (Viola Davis) دیده می‌شود که می‌گوید: قبل از اینکه قهرمانان و شروران در جهان وجود داشته باشند، بلک آدام بر همه چیز حکمرانی می‌کرده است. به نظر می‌رسد که اتفاقات فیلم «بلک آدام» قبل از حضور لیگ عدالت در دنیای سینمایی دی‌سی جریان دارد. با این حال، همچنان موقعیت این فیلم در بین خط زمانی فیلم‌های دی‌سی مبهم است.

تبلیغات

ژاوم کولت سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردانی فیلم «بلک آدام» را در دست دارد. فیلم‌نامه این اثر را نیز آدام سیتیکل (Adam Sztykiel)، سهراب نوشیروانی (Sohrab Noshirvani) و روری هاینز (Rory Haines) قلم زده‌اند.

پیرس برازنان (Pierce Brosnan) در نقش دکتر فیت، کوئینتسا سوئیندل (Quintessa Swindell) در نقش سایکلون، آلدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش هاکمن، نوآ سنتینئو (Noah Centineo) در نقش اتم اسمشر و سارا شاهی (Sarah Shahai) در نقش آیسیس از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «بلک آدام» در تاریخ ۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود. این تیزر تازه برای این فیلم را در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید.

منبع: کولایدر

Hossein❾❻︵✎﹏ȏṃıԀامیرجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»vahid gamermeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا