تیزر جدید Modern Warfare 2 به مأموریت شیکاگو می‌پردازد

تیزر جدید Modern Warfare 2 به مأموریت شیکاگو می‌پردازد

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) تیزری کوتاه از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر کرده است که مأموریت شیکاگوی بخش تک‌نفره را نشان می‌دهد.

مجموعه‌ی Call of Duty با مراحل عظیم و پرهیجان غریبه نیست. از زمان Call of Duty 2 که شاهد لحظات سینماتیک فوق‌العاده‌اش بودیم و مرحله‌ی حمله به ساحل نورماندی (Normandy)، تا زمانی که تسلیحات هسته‌ای وارد مجموعه شدند، شهر واشنگتن دی سی به تصرف دشمنان در آمد و نبرد عظیمی با سربازان روسیه در شهر نیویورک درگرفت، این مورد تبدیل به یکی از سنت‌های این مجموعه شد. اکنون، به نظر می‌رسد که Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز سنت‌شکنی نخواهد کرد، زیرا این تیزر نوید یک مرحله‌ی پرهیجان را می‌دهد.

تیزر منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

https://dl.gsxr.ir/user2/video/2022/summer/Twitter%20Publish80.mp4
دانلود 720

با توجه به دیالوگ‌های ابتدای این تیزر، شهر مورد حملات موشکی قرار گرفته است و در همین حین، شاهد گروگان‌گیری در یکی از ساختمان‌های شیکاگو هستیم. مشخص نیست که این مأموریت چه نقشی در پیش‌برد داستان بازی دارد، اما یکی از چند مأموریتی است که در کشور آمریکا رخ می‌دهد. اگر نسخه‌های پیشین را مد نظر قرار دهیم، احتمال دارد که در بخش چندنفره‌ی بازی شاهد نقشه‌ی شهر شیکاگو نیز باشیم.

همانطور که در تیزر مشاهده کردید، کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، یک هفته زودتر از سایرین به بخش داستانی آن دسترسی دارند. یک بتای عمومی نیز برای میانه‌ی ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است که پس از رونمایی کامل سازندگان از بخش چندنفره آغاز می‌شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای رایانه‌‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل