تیزر رسمی «پوکو ایکس 5 پرو» سبک طراحی آن را فاش کرد

تیزر رسمی «پوکو ایکس 5 پرو» سبک طراحی آن را فاش کرد

انتظار می‌رود پوکو در هفته‌های آتی از گوشی‌های هوشمند سری پوکو ایکس 5 رونمایی کند. تا کنون، شایعات بسیاری از پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو شنیده‌ایم و امروز هم نوع طراحی مدل پوکو ایکس 5 پرو (Poco X5 Pro) فاش شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

سبک طراحی پوکو ایکس 5 پرو در تیزر رسمی و تصویر فاش شده

پوکو به تازگی تیزری تبلیغاتی از گوشی پوکو ایکس 5 پرو خود را در وب‌سایت خرده فروشی Flipkart به اشتراک گذاشته است. این تیزر طراحی گوشی را تا حدودی فاش می‌کند و بر اساس آن می‌توان گفت سبک طراحی پوکو ایکس 5 پرو از لحاظ ظاهری کاملاً با مدل موجود ردمی و همچنین تصویری که پیش از این فاش شده بود، همخوانی دارد (ردمی و پوکو هر دو زیرمجوعه شیائومی هستند).

تیزر رسمی پوکو ایکس 5 پرو

پوکو ایکس 4 پرو فایو جی در سه ماهه اول سال 2022 معرفی شد و به نظر می‌رسد شیائومی در حال حاضر آماده عرضه یک جانشین مستقیم برای آن  است. همان‌طور که لیست وب سایت‌های صدور گواهینامه مختلف نشان می‌دهد، پوکو ایکس 5 پرو در راه است و اکنون به نظر می‌رسد طراحی آن نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

طراحی لو رفته پوکو ایکس 5 پرو حاکی از آن است که این گوشی دارای سه دوربین پشتی با آرایش مثلثی خواهد بود. با توجه به این سبک طراحی، پوکو ایکس 5 پرو حداقل می‌تواند شاسی مشترکی با مدل‌های ردمی نوت 12 پرو که اخیراً در چین عرضه شده، داشته باشد. تصویر فاش شده همچنین تایید می‌کند که پوکو ایکس 5 پرو مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات نیز احتمالاً شامل پردازنده اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش امولد 120 هرتز با وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

تصویری که پیش از این از پوکو ایکس 5 پرو فاش شده بود.

در خاتمه، به نظر می‌رسد که ایکس 5 پرو یک گوشی قدرتمند و شیک با طراحی سازگار با سایر مدل‌های اخیر شیائومی خواهد بود. مشخصات و ویژگی‌های این گوشی از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی حاکی از آن است که برای علاقه‌مندان به عکاسی نیز گزینه بسیار خوبی محسوب خواهد شد. پوکو ایکس 5 پرو قرار است به زودی رونمایی شود و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظر عرضه رسمی آن هستند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل