هاست پرسرعت
بازی

تیم God of War Ragnarok سه ماه پیش از عرضه به کیفیت بازی اطمینان نداشت

تیم God of War Ragnarok سه ماه پیش از عرضه به کیفیت بازی اطمینان نداشت

کارگردان بازی God of War Ragnarok، در مصاحبۀ اخیر خود، علاوه بر عدم اطمینان توسعه‌دهندگان از خوب بودن بازی، دربارۀ تغییر مسیر این سه‌گانه به یک دوگانه صحبت کرد.

سه ماه قبل، پیش از انتشار God of War Ragnarok و دریافت نقدهای عالی خود از مجلات معتبر، تعدادی از توسعه‌دهندگان «زهره ترک شده بودند» و فکر می‌کردند که بازی به اندازۀ کافی خوب نیست و با خود می‌گفتند که «باید چکار کنیم؟»

در جریان مصاحبه با مجلۀ GQ UK، از اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان بازی God of War Ragnarok، پرسیده شد که چگونه انگیزه خود را در این مدت حفظ ‌کرد و توانست بر فشاری که انتظارات ناشی از موفقیت نسخۀ قبل به وجود آورده بود، غلبه کند.

او ابتدا با جملۀ جالبی صحبت خود را آغاز کرد و گفت: «هیچوقت کسی نمی‌گوید دومین باری که به اورست صعود کردم، کار آسانی بود.» همچنین، به جو حاکم بر توسعه‌دهندگان در سه ماه پیش از انتشار بازی، اشاراتی کرد.

وقتی با کسانی که در زمینۀ کاری خود بهترین هستند، همکاری می‌کنید، محصول نهایی جادویی خواهد بود.

همین الان از اتاقی بیرون آمدم که آنجا بودند. فقط می‌توانم به آن‌ها بگویم که ممنونم. سه ماه پیش، اعضای تیم زهره ترک شده بودند و می‌گفتند که «بازی خوب نشده است. باید چکار کنیم؟»

تبلیغات

حتی نمی‌توانم تصور کنم که اکنون چه حسی دارند. کاش ماشین زمانی وجود داشت تا مرا به گذشته ببرد و چنین حسی را تجربه کنم.

آقای ویلیامز همچنین دربارۀ این صحبت کرد که چرا سفر کریتوس به اساطیر نورس را تنها در دو بازی خاتمه دادند و آن را به یک سه‌گانه تبدیل نکردند.

ما می‌دانستیم که (بعد از God of War 2018) بیشتر نقاط عطف داستانی کجا قرار خواهند گرفت، اما هنوز بر سر اینکه به دو بازی ختم شود یا سه بازی، به نتیجه نرسیده بودیم. من و کوری بارلوگ تا حدودی طرف آن بودیم که دو بازی شود، ولی تیم ما از قبل روی سه‌گانه بودن به توافق نظر رسیده بودند و من و بارلوگ دنبال راهی برای تغییر این موضوع گشتیم.

کار بسیار سختی بود. چون از همان ابتدا، اعضای تیم واکنش‌هایی از این قبیل داشتند که «آیا قراره دو بازی رو توی یکی بچپونیم؟ چون همچین چیزی غیرممکنه.» مردم با سه‌گانه‌ها آشنا هستند و زمانی که شرایط را تغییر می‌دهید، احساس راحتی نمی‌کنند. اما معمولاً در همین نقطه جادو رخ می‌دهد. اگر احساس ترس، حس اینکه به معنای واقعی کلمه هر روز به خاطر یک خرابکاری احتمال اخراجم وجود دارد در من نباشد، ظاهراً کارم را درست انجام نمی‌دهم.

آقای ویلیامز همچنین متذکر شد که بعد از تعیین شدن این موضوع که شاهد پایان حماسۀ نورس در یک دوگانه خواهیم بود، هیچ تغییری در ابعاد داستانی God of War Ragnarok صورت نگرفت و تنها تغییراتی در پیش‌روی بازی اعمال شد.

نظر شما در این باره چیست؟

Mehran.BaUNCLE ARTURO2@alistarKratosیوهانDonمتین💙Ragnarök is here❄امینmahdi12345The Beast MasterKHEDER_Pro_GamerSami 227گیمر غمگینامیر77پلنگ پیرهن صورتیWoundsHaj Clankmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا