هاست پرسرعت
خودرو

جانشین لامبورگینی هوراکان برای اولین بار رؤیت شد

جانشین لامبورگینی هوراکان برای اولین بار رؤیت شد

جانشین لامبورگینی هوراکان که تا پایان سال ۲۰۲۴ با پیشرانهٔ V8 هیبریدی معرفی خواهد شد، برای اولین بار شکار عکاسان جاسوس شده است.

میدانیم که جانشین لامبورگینی هوراکان تا پایان سال ۲۰۲۴ با قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی معرفی خواهد شد اما تاکنون نه نام این خودرو مشخص شده و نه لامبورگینی هیچ تیزری از آن منتشر کرده است. بااین‌حال، عکاسان جاسوس برای اولین بار موفق به شکار یک پروتوتایپپ از سوپرکار جدید سنت آگاتا شده‌اند که با پوشش‌های استتاری در جاده‌های عمومی در حال آزمایش بوده است. این تصاویر تا حدودی ظاهر تهاجمی جانشین هوراکان را نشان می‌دهند. البته تناسبات و فرم اتاق خودرو مشابه مدل قبلی به نظر می‌رسد ولی بدنه کاملاً از نو طراحی شده است.

جانشین لامبورگینی هوراکان برای اولین بار رؤیت شد

در جلو، چراغ‌های LED باریک به همراه دی‌لایت‌های شش‌ضلعی روی ورودی‌های هوای بزرگ سپر جلب‌توجه می‌کنند که یادآور مدل مخصوص پیست اسنزا SCV12 هستند. اسپلیتر برجسته، دماغهٔ تیز و خطوط روی کاپوت هم تکمیل‌کنندهٔ نمای تهاجمی جلوی خودرو هستند. پروفیل جانبی سوپرکار جدید لامبورگینی با سه ورودی هوا، آینه‌های جانبی روی درها و اوورهنگ کوتاه‌تر عقب، مشابه هوراکان به نظر می‌رسد درحالی‌که در عقب مردان لامبورگینی چراغ‌ها را با برچسب‌هایی مشابه اونتادور استتار کرده‌اند.

جانشین لامبورگینی هوراکان برای اولین بار رؤیت شد

بااین‌حال، در این قسمت سر اگزوز پهنی که بالا بین چراغ‌ها جای گرفته و دیفیوزر بزرگی که لاستیک‌های عقب را نمایان کرده است کاملاً مشخص هستند. کاور پیشرانه نیز با دریچه‌های متعدد و یک دهانهٔ کوچک برای شیشهٔ عقب، پیچیده‌تر از قبل شده است. همچنین در این تصاویر نمایی اجمالی از داخل خودرو هم مشخص است که غربیلک فرمان جدید و صفحه آمپر دیجیتالی را نشان می‌دهد.

جانشین لامبورگینی هوراکان برای اولین بار رؤیت شد

لامبورگینی به لطف سودآوری بالا طی سال‌های گذشته توانسته جانشین هوراکان را خودش به‌طور کاملاً مستقل توسعه دهد. این یعنی برخلاف گذشته که گالاردو و هوراکان پلت‌فرم مشترکی با آئودی R8 داشتند، سوپرکار جدید اشتراکی با مدل دیگری نخواهد داشت. قوای محرکهٔ این ماشین از یک پیشرانهٔ V8 توئین توربو به همراه تعداد نامشخصی موتور الکتریکی تشکیل می‌شود. این ترکیب، قدرت را به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد داد تا جانشین هوراکان به رقیب مستقیم فراری ۲۹۶ GTB تبدیل شود. گزارش‌ها قدرتی نزدیک به ۸۵۰ اسب بخار را نشان داده‌اند که اختلاف بزرگی با ۶۴۰ اسب بخار هوراکان خواهد داشت.

جانشین لامبورگینی هوراکان برای اولین بار رؤیت شد

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا