هاست پرسرعت
بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ صدرنشینی Modern Warfare 2 برای دومین هفته متوالی

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ صدرنشینی Modern Warfare 2 برای دومین هفته متوالی

فروش Call of Duty: Modern Warfare 2 نسبت به Call of Duty: Vanguard افزایشی چهل درصدی داشته و این به معنای صدرنشینی این بازی برای دومین هفته متوالی است. در همین حین Mario Kart 8 Deluxe و Splatoon 3 هم افزایش فروش را تجربه کرده‌اند.

شوتر جدید اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش بازی‌های فیزیکی بریتانیا شده است. این در حالی است که این بازی در ده روز اول عرضه‌ی خود توانسته درآمدی 1 میلیارد دلاری را تجربه کند.

فروش این بازی نسبت به هفته‌ی گذشته 42 درصد کاهش پیدا کرده، اما شاهد افزایش 40 درصدی فروش نسبت به Call of Duty سال گذشته یعنی Vanguard هستیم. بازی FIFA 23 هم با وجود افت فروش 12 درصدی توانسته رتبه‌ی دوم را حفظ کند. چندین بازی انحصاری نینتندو سوییچ شاهد رشد فروش بوده‌اند. گل سرسبد آن‌ها Mario Kart 8 Deluxe بود که با افزایش فروش 35 درصدی به رتبه‌ی سوم صعود کرد.

تبلیغات

Nintendo Switch Sports با افزایش 54 درصدی فروش به رتبه‌ی چهارم آمد و Splatoon 3 هم با 29 درصد افزایش فروش رتبه‌ی پنجم را کسب کرد. در میان بازی‌های جدید این هفته WRC Generations در رتبه‌ی بیست و دوم و Harvestella در رتبه‌ی بیست و پنجم قرار گرفتند.

شما می‌توانید فهرست کامل ۱۰ بازی پرفروش فیزیکی این هفته را در ادامه مشاهده کنید:

رتبه نام بازی
۱. Call of Duty: Modern Warfare 2
۲. FIFA 23
۳. Mario Kart 8 Deluxe
۴. Nintendo Switch Sports
۵. Splatoon 3
۶. Mario + Rabbids Sparks of Hope
۷. Animal Crossing: New Horizons
۸. Minecraft (Switch)
۹. Gotham Knights
۱۰. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Dota2arman@alistarInvisible bearded userBrainiacParham_ShامیرElise French GamerCOBALTgod of warHaj ClankShadow of the Colossus.صدرا کرمانشاهی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا