هاست پرسرعت
بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ God of War Ragnarok سال را با صدرنشینی به پایان رساند

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ God of War Ragnarok سال را با صدرنشینی به پایان رساند

در سالی که فروش فیزیکی بازی‌ها نسبت به سال گذشته افتی 10 درصدی داشت، بازی God of War Ragnarok توانست صدر جدول هفته‌ی آخر را به دست آورد.

تبلیغات

آخرین جدول فروش هفتگی بریتانیا در سال 2022 منتشر شده و God of War Ragnarok توانسته رتبه‌ی اول را تصاحب کند. آخرین نسخه از سری God of Waar بازی بزرگی در طول کریسمس بود. بخشی از این موفقیت به خاطر باندل بازی با کنسول پلی استیشن 5 بوده است. از نظر فروش فیزیکی، این بازی چهارمین عرضه‌ی جدید بزرگ در سال 2022 بوده است.

بازی God of War Ragnarok علی رغم افت 29 درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته توانست دو رتبه صعود کند تا به صدر جدول برسد. البته این امری عادی برای هفته‌ی بعد از کریسمس بوده و تمام بازی‌ها افت فروشی را نسبت به هفته‌ی قبل تجربه می‌کنند.

بازی FIFA 23 افتی 65 درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته داشت. Mario Kart 8: Deluxe هم با وجود افتی 40 درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته به رتبه‌ی سوم جدول صعود کرد. افت 64 درصدی فروش Call of Duty: Modern Warfare 2 هم به معنی سقوط دو پله‌ای این بازی و رسیدن به رتبه‌ی چهارم جدول بود.

در زمینه‌ی بازی‌هایی که در ماه دسامبر عرضه شده‌اند، باید گفت که Need for Speed Unbound با افتی 54 درصدی به رتبه‌ی سی و یکم جدول رسید. بازی The Callisto Protocol هم با افت فروشی 61 درصدی رتبه‌ی سی و چهارم را کسب کرد. Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion هم یک رتبه پایین‌تر از آن با افت فروشی 58 درصدی قرار دارد. در مجموع در سال 2022 شاهد افت فروش 10 درصدی بازی‌های فیزیکی نسبت به سال 2021 بودیم.

شما می‌توانید در ادامه فهرست کامل ۱۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا را مشاهده کنید:

رتبه نام بازی
۱. God of War Ragnarok
۲. FIFA 23
۳. Mario Kart 8: Deluxe
۴. Call of Duty: Modern Warfare 2
۵. Pokémon Violet
۶. Nintendo Switch Sports
۷. Pokémon Scarlet
۸. Animal Crossing: New Horizons
۹. Minecraft (Switch)
۱۰. Sonic Frontiers
تبلیغات
77Xgamer 2323A,,shGrandWardenred-eyed Banished KnightAlborzمحمدامین حیدریgod of warموز سخنگوکارل فیربرنTlou part 2 game of the centurymitia Karamazov🤘Mohsenj74PARASITE EVE 2TES fanCaptainLonesome guyParham_ShAbolfazlABDVDmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا