جرج آر.آر مارتین از آینده‌ی فرنچایز Game Of Thrones می‌گوید

جرج آر.آر مارتین از آینده‌ی فرنچایز Game Of Thrones می‌گوید

خالق رمان‌های تحسین شده‌ی نغمه‌هایی از آتش و یخ، ایده‌های بزرگی برای آینده‌ی جهان Game Of Thrones در سر دارد.

با شروع بسیار قدرتمند پیش‌درآمد سریال Game Of Thrones (بازی تاج‌وتخت) که House Of Dragon (خانه‌ی اژدها) نام دارد؛ از همین حالا گمانه‌زنی برای آینده‌ی این سری اقتباسی محبوب آغاز شده است. حال به تازگی جرج آر.آر مارتین (George R. R. Martin) با روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز به گفتگو نشسته و از آینده‌ی این فرنچایز و سایر دنباله‌ها و پیش‌درآمدهای مجموعه‌ی بازی تاج‌وتخت سخن گفته است.

او در مورد سایر عناوین در دست توسعه از جهان بازی تاج‌و تخت می‌گوید:

ما در حال حاضر تعداد زیادی اسپین‌آف در دست توسعه داریم. البته لازم است که اشاره کنم به جز سریال جان اسنو که دنباله‌ای بر وقایع سریال اصلی است، بقیه‌ی آن‌ها پیش‌درآمد هستند. یکی از آن‌ها سریالی با نام ده‌ هزار کشتی است که در مورد نایمریا است، وقایع این سریال هزار سال قبل از سریال اصلی اتفاق می‌افتد و به ماجرای مهاجرت روینرها به درن می‌پردازد. این سریال یک اودیسه‌ی حماسی خواهد بود.

سریال دیگری با نام نه سفر کورلیس ولریون، مار دریا، در دست توسعه قرار دارد که ما را به دنیایی می‌برد که هرگز شبیه آن را ندیده‌ایم. همچنین تعدادی سریال انیمیشنی داریم که یکی از آن‌ها در سرزمین یی تی اتفاق می‌افتد. سرزمین یی تی در واقع همان نسخه‌ی خیالی ما از امپراطوری چین قدیم است. ما برای این مجموعه یک فیلم‌نامه خارق‌العاده داریم.

با اینکه تمام این سریال‌ها قرار نیست تا به مرحله‌ی انتشار برسند، امیدوارم حداقل بسیاری از آن‌ها فرصت راه یافتن به تلویزیون را بدست آورند.

جرج آر.آر مارتین که در گذشته از علاقه‌ی خود برای گسترش جهان بازی تاج‌وتخت به سبک مارول و مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان گفته بود، باری دیگر بر این موضوع تأکید کرد و از دیگر مدل‌های مد نظر خود برای گسترش جهان این مجموعه گفت.

او در این رابطه گفت:

من کاری که مارول انجام می‌دهد را دوست دارم؛ چون سریال‌های آن‌ها بسیار متنوع است. مدل دیگری که من در ذهن دارم همانند سریال مری تایلر مور است. این سریال تعداد قابل توجهی اسپین‌آف داشت. یکی از آن‌ها رُدا بود که درباره‌ دوست او بود. همچنین سریالی حول محور شخصیت فیلیس ساخته شده بود؛ اما اسپین‌آفی که واقعاً توجه من را به خود جلب کرد لو گرنت بود.

آن‌ها یک شخصیت از یک سریال سیتکام را به قهرمان یک سریال در مورد خبرنگاری تبدیل کردند. این خیلی جذاب است که یک شخصیت با درون مایه‌ی کمیک به شخصیت اصلی یک سریال کاملاً جدی تبدیل شود. من دوست دارم چنین گستره‌ی تنوعی را در میان آثارمان ببینم.

با اینکه در حال حاضر مجموعه‌ی بازی تاج‌وتخت با پیش‌درآمد خانه‌ی اژدها بر مدار موفقیت به سر می‌برد؛ اما در گذشته ساخت یک سریال پیش‌درآمد از اپیزود شب‌ بلند با بازی نائومی واتس (Naomi Watts) متوقف شده بود.

بنابرین کاملاً محتمل است که بعضی از سریال‌های در دست توسعه توسعه‌شان متوقف شود؛ اما در صورت ادامه‌دار بودن موفقیت خانه‌ی اژدها، قطعاً تعداد بیشتری از آن‌ها به دنیای تلویزیون راه خواهند یافت.

منبع: مووی وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل