هاست پرسرعت
بازی

جزئیاتی از سیستم مبارزات بازی Star Wars Jedi: Survivor اعلام شد

جزئیاتی از سیستم مبارزات بازی Star Wars Jedi: Survivor اعلام شد

جزئیات جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Survivor در طی مصاحبه‌ استیگ آسموسن (Stig Asmussen) و جیسون هراس (Jason de Heras) با IGN منتشر شد.

تبلیغات

تایید شد که این بازی پنج حالت مبارزه‌ای متفاوت را به بازیکنان ارائه می‌کند. سبک مبارزه Single-blade در Star Wars Jedi: Fallen Order، در این نسخه نیز باز می‌گردد. با این حال، اکنون یک حالت مبارزه Twin-blade برای بازی طراحی شده است که امکان استفاده از دو lightsaber به صورت همزمان را مهیا می‌کند. در حالت Place cannon، شخصیت Cal آسیب بیشتری را از حملات دشمنان متحمل می‌شود، اما می‌تواند حملات سریع‌تر و کمبوهای بیشتری را اجرا کند.

در همین حال، Star Wars Jedi: Survivor سبک Cross Guard را نیز به سیستم مبارزات اضافه می‌کند. این حالت lightsabe شما را به سلاحی شمشیر مانند تبدیل می‌کند، سلاحی که توانایی وارد کردن آسیب‌های سنگینی به دشمن دارد. موضع Blaster نیز در نام آن مشخص است، این سبک هنگام مبارزه از راه دور بیشتر به کمک می‌آید.

ریسپاون (Respawn) قبلا تایید کرده بود که بازی دارای محیط های بزرگتر و NPC و دشمنان بیشتری خواهد بود. تلاش‌های تیم سازنده روی ساخت نسخه نسل نهمی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز به توسعه Survivor کمک کرده است. بازی Star Wars Jedi: Survivor برای عرضه در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 (28 آوریل 2023) روی پلی استیشن 5، PC و ایکس باکس سری اکس و اس برنامه‌ریزی شده است.

meysambMincraftV3S3MIRAbolfazlNathan Millergod of warKHEDER_Pro_GamerEzio Auditore da Firenzeچشم بصیرتشبح gsxr🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا