هاست پرسرعت
بازی

جزئیات بیشتر از بازی The Lords of the Fallen در ویدیوی جدید

جزئیات بیشتر از بازی The Lords of the Fallen در ویدیوی جدید

به تازگی، ویدیویی از عنوان مورد انتظار The Lords of the Fallen منتشر شده که جزئیات جدیدی را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. با ما همراه باشید.

تبلیغات

بازی The Lords of the Fallen از استودیوی Hexworks، اخیراً جزئیات متعددی را دریافت کرده است. تریلرهای منتشر شده در گذشته، مکان‌های مختلف بازی و نبرد با باس‌ها را به نمایش می‌گذاشتند. در ویدیویی جدید از IGN، جزئیات بیشتری در مورد Umbral و Umbral Lamp با طرفداران به اشتراک گذاشته شده که دومی به عنوان ابزاری قدرتمند در نبرد عمل می‌کند.

Umbral سرزمین مردگان است و بازیکنان وقتی که در Axiom می‌میرند به آنجا منتقل می‌شوند. استفاده از Umbral Lamp امکان عبور از مسیرهای موجود در این قلمرو را فراهم می‌کند. همچنین باعث می‌شود تا بازیکنان فرصتی دوباره برای ادامه‌ی بازی به دست بیاورند زیرا فرار از Umbral در هنگام مرگ، امکان احیاء و پیشروی از نزدیک‌ترین چک‌پوینت را فراهم می‌کند.

با این حال، Umbral Lamp کارکردهای دیگری نیز دارد. می‌تواند روح دشمن را بیرون کشیده و از این طریق او را آسیب‌پذیر کند، تکنیکی که به نام Soul Flay شناخته می‌شود. اگر پس از بازگشت روح به بدن مرتباً به دشمن حمله کنید، این آسیب ادامه پیدا می‌کند.

یکی دیگر از ترفندهای جالب، کنترل جهت یک روح است که به شما امکان می‌دهد دشمنان را جابجا کرده و کشتن آنان را به نیروی جاذبه بسپارید.

تمام این موارد بسیار جذاب هستند و ما نمی‌توانیم تا زمان انتشار کامل بازی در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۳ مهر) برای Xbox Series X/S ،PS5 و PC منتظر بمانیم.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
Omid_Fshred-eyed Banished KnightWitchermeysambAhmad_bkAlirezaEzio (Spider-Man Edition)Soulمصطفی زاهدیDrakeفریدmasoud pc gamerFARHADqpLegend Killer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا