هاست پرسرعت
بازی

جزئیات جدیدی از حالت The Mercenaries بازی Resident Evil Village منتشر شد

جزئیات جدیدی از حالت The Mercenaries بازی Resident Evil Village منتشر شد

شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های حاضر در حالت The Mercenaries بازی Resident Evil Village را به اشتراک گذاشته است.

در اکتبر امسال قرار است محتوای مختلف جدیدی برای بازی Resident Evil Village در قالب نام Winter’s Expansion منتشر شود. این بسته شامل یک بسته‌ گسترش‌دهنده‌ی داستانی جدید به نام Shadows of Rose، یک حالت سوم شخص جدید برای بازی اصلی و یک محتوای آرکید تازه به نام The Mercenaries است.

کپکام تریلر جدیدی را منتشر کرده است که روی حالت The Mercenaries بازی Resident Evil Village تمرکز دارد. این به‌روزرسانی جدید که The Mercenaries: Additional Orders نام دارد، شخصیت‌ها و مراحل تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند.

سه شخصیت کریس ردفیلد، لیدی دیمیتریس و کارل هایزنبرگ در حالت The Mercenaries حضور دارند و از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. به عنوان مثال، کریس می‌تواند دشمنان را با مشت نابود کند و همچنین دارای یک نوار هجومی خاص ویژه است که وقتی پر شود، پیشرفت‌های قابل توجهی در سرعت حرکت، سرعت خشاب‌گذاری مجدد و همچنین در حمله ایجاد می‌کند. او همچنین به سلاح Target Locator مجهز است. افرادی که کمپین بازی اصلی را به پایان رسانده‌اند، با این سلاح آشنایی دارند.

شخصیت هایزنبرگ نیز از یک چکش بزرگ برخوردار است که می‌تواند از آن برای نابودی طیف وسیعی از دشمنان استفاده نماید. شما می‌توانید این چکش را به اطراف بچرخانید و به زمین بکوبید تا مقدار الکتریسته چکش شارژ شود. البته این شخصیت توانایی‌های الکترومغناطیسی نیز دارد که مستلزم آن است که بتواند میدان مغناطیسی خود را فعال کند، دشمنان را به سمت خود بکشد و حتی برخی از حملات خود را قوی‌تر نماید.

لیدی دیمیتریس در مبارزات، یک نوار هیجان دارد که در هنگام حمله یا استفاده از آیتم «Lady’s Lipstick» افزایش می‌یابد. افزایش میزان این نشانگر، حملات جدید را آزاد می‌کند و سرعت حرکت و آسیب به دشمنان را افزایش می‌دهد. هنگامی که میزان نوار هیجان به حداکثر برسد، می‌توانید یکی از دختران لیدی دیمیتریس را به میدان مبارزه احضار کنید.

در همین حال، کپکام دو مرحله‌ی جدید به نام‌های Bloody Village و Bloody River را به نمایش گذاشت و اطلاعاتی از پاداش‌های پیش‌خرید محتوای Winter’s Expansion را منتشر کرد. با پیش‌خرید این بسته می‌توانید لباس گرگ خیابانی را که شخصیت رز (Rose) در بسته گسترش‌دهنده Shadow of Rose از آن استفاده می‌کند، دریافت کنید.

محتوای Winter’s Expansion بازی Resident Evil Village در تاریخ 6 آبان امسال (28 اکتبر) عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تصاویر و تریلر جدید محتوای مذکور را مشاهده کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
Squatlatex2Chris redfieldmeysambعلی💫Mohsenj74,tarnished

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا