هاست پرسرعت
بازی

جزئیات داستانی فیلم Aquaman and The Lost Kingdom فاش شد

جزئیات داستانی فیلم Aquaman and The Lost Kingdom فاش شد

جیسون موموآ ستاره‌ی سری فیلم‌های Aquaman، به تازگی در طی یک مصاحبه‌ جزئیات داستانی بیشتری را از این فیلم مورد انتظار فاش کرد.

پس از اعلام حضور بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن، گویا سینه‌ی جیسون موموآ (Jason Momoa) هنوز از راز خالی نشده و او همچنان به درد و دل با هواداران در رابطه با دنباله‌ی فیلم Aquaman ادامه می‌دهد و هر روز جزئیات بیشتری از این فیلم را فاش می‌کند!

موموآ در طی مصاحبه‌ای تأیید کرد که در فیلم سکانسی وجود دارد که آرتور در طی آن در سازمان ملل حاضر می‌شود و سخن از یک تهدید قریب‌الوقوع به میان می‌آورد. او همچنین اشاره کرد که این فیلم علاوه بر پرداختن به موضوعات معمول ژانر ابرقهرمانی، به مسائل و مشکلات واقعی که در حال حاضر در کره‌ی زمین وجود دارد اشاره می‌کند و به نقش انسان در تخریب کره‌ی خاکی و تغییرات آب‌ و هوایی می‌پردازد.

جیسون موموآ در این رابطه می‌گوید:

آکوامن از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین ابرقهرمان‌های جهان است؛ اما من فکر می‌کنم که این فوق‌العاده است که بتوانیم آگاهی مردم را در مورد بلایی که دارد بر سر سیاره‌ی ما می‌آید، افزایش دهیم. این یک داستان نیست که قبلاً بارها مثل آن گفته شده باشد؛ این چیزی است که همین حالا هم دارد اتفاق می‌افتد با این تفاوت که در یک دنیای فانتزی روایت می‌شود.

تبلیغات

من با این فیلم دوران فوق‌العاده‌ای را تجربه کردم. این فیلم پر از… من نمی‌خواهم به جزئیات زیادی اشاره کنم؛ اما ما باید سریعتر در مورد این موضوع کاری کنیم. بلایی که دارد سر این کره خاکی می‌آید از جانب موجودات بیگانه نیست.

به نظر می‌رسد که در فیلم دوم باید منتظر رویارویی اهالی اعماق دریا و زمین باشیم. همچنین با توجه به موارد گفته شده، هشدارهای Orm در فیلم اول در مورد نزدیک شدن اهالی خشکی به آتلانتیس و همچنین مورد تهدید قرار دادن حیات آن‌ها، هم‌اکنون از هر زمان دیگری منطقی‌تری جلوه می‌کند.

فیلم Aquaman And The Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گمشده) به کارگردانی جیمز ون (James Wan) و به نویسندگی ون، جیسون موموآ، دیوید لزلی جانسون (David Leslie Johnson) و توماس پا سیبت (Thomas Pa’a Sibbett) تولید شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به جیسون موموآ، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و بن افلک اشاره کرد. این فیلم در 23 مارس 2023 (3 فروردین 1402) به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

منبع: مووی وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا