هاست پرسرعت
بازی

جزییاتی از داستان فیلم Godzilla vs Kong 2 آشکار شد

جزییاتی از داستان فیلم Godzilla vs Kong 2 آشکار شد

فیلمبرداری فیلم Godzilla vs Kong 2 در استرالیا در جریان است و به تازگی جزییاتی از داستان آن آشکار شده است.

فیلم گودزیلا در برابر کونگ ۲ (Godzilla vs Kong 2) دنباله‌ای برای فیلم قبلی محصول سال ۲۰۲۱ میلادی به شمار می‌رود و جدیدترین اثر از این دنیای سینمایی هیولایی محسوب می‌شود. فیلمبرداری این فیلم در استرالیا شروع شده و حالا نیز جزییات تازه‌ای از داستان آن آشکار شده است.

بر طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط دولت استرالیا در رابطه با فیلمبرداری فیلم «گودزیلا در برابر کونگ ۲» در این کشور، جزییاتی از داستان این فیلم آشکار شده که احتمالا سازندگان فیلم قصد نداشتند فعلا آن را برای بیننده‌ها نمایان کنند. در این بیانیه آمده:

در پنجمین فیلم از دنیای سینمایی هیولایی یا مانستروِرس، کونگ از خانه خودش یعنی زمین در مقابل موجوداتی غیرمعمول و بسیار خطرناک محافظت می‌کند.

با توجه به این بیانیه، می‌توان متوجه شد که فیلم «گودزیلا در برابر کونگ ۲» بیشتر بر محوریت کونگ خواهد بود و او در این فیلم نقش یک قهرمان را ایفا خواهد کرد.

تبلیغات

این دنیای سینمایی با فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴ میلادی شروع شد و پس از آن نیز فیلم کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) در سال ۲۰۱۷ توانست توجه‌ها را به این دنیای سینمایی جلب کند. فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) نیز هیجان برای یک رویارویی هیولایی و مهیج را دو چندان کرده بود تا اینکه فیلم «کونگ در برابر گودزیلا» در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شد.

فیلم «کونگ در برابر گودزیلا ۲» پنجمین فیلم از این دنیای سینمایی به شمار می‌رود و این در حالی است که سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس در حال توسعه سریالی از این دنیای سینمایی با بازی کرت و وایات راسل (Kurt and Wyatt Russell) است.

همانند فیلم قبلی، کارگردانی فیلم «کونگ در برابر گودزیلا ۲» را آدام وینگارد (Adam Wingard) در دست دارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: movieweb

matrix4221489Emperor Nima ShamsPlayground Gamesmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا