هاست پرسرعت
بازی

جزییات بیشتری از داستان فیلم Deadpool 3 آشکار شد

جزییات بیشتری از داستان فیلم Deadpool 3 آشکار شد

نویسنده‌های فیلم Deadpool 3 در جدیدترین مصاحبه خود در مورد داستان این فیلم در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده‎‌اند.

طرفداران مدت زیادی است که منتظر ساخت فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) هستند. از زمان اعلام حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول و همچین ساخت آن با رده سنی R، طرفداران مشتاقانه منتظر اطلاعات جدیدی از آن بودند. حالا نویسندگان این فیلم در مورد داستان آن صحبت کرده‌اند.

همانند دو فیلم قبلی،‌ نویسندگی فیلم‌نامه فیلم «ددپول ۳» را پل ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) در دست دارند. آن‌ها در حال صحبت در مورد فیلم جدید خود به نام اسپایدرهد (Spiderhead) بودند که به سوالاتی در مورد فیلم «ددپول ۳» نیز پاسخ دادند.

زمانی که کمپانی دیزنی اقدام به خرید کمپانی فاکس کرد، پروژه ساخت فیلم «ددپول ۳» در وضعیت نامشخصی قرار گرفت. برخی فکر می‌کردند که مارول این مجموعه را ادامه نخواهد داد و برخی دیگر باور داشتند که رده سنی فیلم به PG-13 تغییر پیدا می‌کند. اما محبوبیت این فرنچایز سبب شد تا برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول، فیلمی با رده سنی R ساخته شود.

احتمالا فیلم «ددپول ۳» بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود و رت ریس و پل ورنیک در مصاحبه جدید خود، اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه داده‌اند. رت ریس گفته:

این فرصتی بسیار عالی برای متفاوت بودن در فضای دنیای سینمایی مارول است. شخصیت ددپول فردی دیوانه است و حضور او در این جهان خردمندانه می‌تواند بسیار جالب‌توجه به نظر می‌رسد. این فیلم قرار است بسیار سرگرم‌کننده باشد.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) قبلا گفته بود که برای ساخت فیلم اول «ددپول» بسیار تلاش کرده و استودیو در مقایسه با دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی بودجه بسیار اندکی به آن‌ها داده بود و آن‌ها مجبور بودند تا بیشترین استفاده را از آن ببرند. هر چند، دو فیلم اول «ددپول» به فروش بسیار خوبی در گیشه دست پیدا کردند و استودیو مارول امیدوار است که این روند با فیلم سوم نیز تکرار شود.

در حال حاضر، تاریخ اکران دقیقی برای فیلم «ددپول ۳» اعلام نشده است.

منبع: movieweb

Gramy kAlbertSquatlatex2Your father 😂mohammad reza gamerعلیPaprikaSaman_hkmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا