هاست پرسرعت
بازی

جسیکا چستین در The Good Nurse نقش‌آفرینی خواهد کرد

جسیکا چستین در The Good Nurse نقش‌آفرینی خواهد کرد

تصاویر جدیدی که از «The Good Nurse» منتشر شده است، نشان می‌دهد که جسیکا چستین در کنار ادی ردمین در این فیلم حضور خواهد داشت.

جسیکا چستین با حضور در فیلم «The Good Nurse» که اواخر امسال از نتفلیکس پخش خواهد شد به عرصه سینما باز خواهد گشت. این فیلم بر اساس کتابی با همین عنوان به نویسندگی چارلز گریبر ساخته شده است که داستان پرستاری را بیان می‌کند که در تلاش است تا دست همکار خود که منجر به مرگ بیماران می‌شود را رو کند.

این داستان واقعی ایمی لورن پرستار (چستین) را دنبال می‌کند که در تلاش است تا مانع همکار خود، چارلز کولن (ردمین) شود که در 16 سال حرفه کاری خود از بیمارستانی به بیمارستانی دیگر انتقال یافته و به عمد با تجویز دوز کشنده انسولین و دارو‌های دیگر منجر به مرگ بیماران خود شده است. این فیلم توسط توبیاس لیندهولم کارگردانی و فیلم‌نامه آن توسط کریستی ویلسون-کرنز نوشته شده است.

جسیکا چستین بازی در فیلم «The Good Nurse» را فرصتی دید تا یک داستان واقعی جنایی را روایت کند که به جای تمرکز بر روی قاتل سریالی، بر روی قهرمانی که به سرنگونی او کمک کرده است تمرکز می‌کند. در مصاحبه‌ای با Vanity Fair او راجع به خشونتی که در دیگر پروژه‌های جنایات واقعی نشان داده می‌شود و تفاوت فیلم او با وجود وقوع صدها قتل زنجیره‌ای، صحبت کرد.

سریال‌ها و فیلم‌های زیادی راجع به جنایات واقعی ساخته‌ شده‌اند که خشونت‌های احساسی و پرخاشگری‌ها را به تصویر نکشیده‌اند. من می‌خواستم قهرمانی مثل ایمی را به تصویر بکشم، قهرمانی که ممکن است در زندگی همه ما وجود داشته باشد.

The Good Nurse

منبع: مووی‌وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا