هاست پرسرعت
بازی

جک گریلیش از چهره خود در FIFA 23 راضی نیست

جک گریلیش از چهره خود در FIFA 23 راضی نیست

سری FIFA یکی از بزرگترین نقاط فروش بازی‌های ورزشی در هر سال بوده است و به‌نظر می‌رسد که جک گریلیش (Jack Grealish) از چهره خود در نسخه جدید این سری رضایت ندارد.

گریلیش که به عنوان وینگر و هافبک تهاجمی برای باشگاه فوتبال منچستر سیتی بازی می‌کند، نارضایتی خود را از ظاهرش در FIFA 23 ابراز کرد و خود را با شخصیت Sid از انیمیشن Toy Story مقایسه می‌کند. با توجه به اینکه در این مرحله، برخی از بازی‌های ورزشی از نظر کیفیت بصری تقریبا به واقعیت نزدیک شده‌اند، جای تعجب است که کسی نسبت به مدل خود در بازی‌ها چنین احساسی داشته باشد که البته چیز جدیدی نیست. در طی چندین سال گذشته، سایر ورزشکاران نیز نارضایتی خود را از ظاهرشان در بازی‌های ورزشی ابراز کرده‌اند.

تبلیغات

همچنین با توجه به اینکه FIFA 23 آخرین بازی این فرنچایز خواهد بود، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به شدت باید مراقب باشد. البته این بدان معنا نیست که دیگر بازی فوتبالی وجود نخواهد داشت؛ نام فیفا در بازی‌ها به EA Sports FC تغییر خواهد کرد. هیچ چیز مهمی در بازی‌های جدید تغییر نمی‌کند، زیرا تغییر ذکر شده تنها به دلیل مشکلات مجوزی بین الکترونیک آرتز و سازمان فیفا صورت گرفته است.

بازی EA Sports FC نیز قرار نیست تا سال 2023 منتشر شود، اما شرکت سازنده اعلام کرده است که بازیکنان چیزی را از دست نخواهند داد. احتمالا باید انتظار همین نوع کیفیت گرافیکی را از نسخه‌های آینده داشته باشیم. البته امیدواریم که جک گریلیش نسبت به مدل چهره خود در سال آینده احساس بهتری داشته باشد تا دیگر خود را به شخصیتی از یک فیلم انیمیشنی تشبیه نکند. در ضمن، اگر می‌خواهید ببینید ظاهر او چقدر بد است، می‌توانید FIFA 23 را روی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس‌ باکس وان، ایکس‌ باکس سری اکس و اس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 تجربه کنید.

CarddragonInvisible bearded userDr.PyroامینZahragamer2دروازه بان جهنم🌚🗿🤝Porfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷جیم رایان هستم یک حقیر واقعی (خرید اکتیوژن باید لغو بشه}🇮🇷🇮🇷Starfire🇮🇷🇮🇷امیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا