هاست پرسرعت
بازی

جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی در مورد یک موج‌سوار می‌سازد

جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی در مورد یک موج‌سوار می‌سازد

جیسون موموآ قرار است تولید فیلمی بیوگرافی در مورد یک موج‌سوار مشهور اهل هاوایی را برعهده داشته باشد.

جیسون موموآ (Jason Momoa) برای پروژه بعدی خود وظیفه تهیه‌کنندگی را برعهده خواهد داشت. بنابر گزارش‌های تازه، ستاره فیلم‌های آکوامن (Aquaman) به همراه تهیه‌کننده پیتر سافران (Peter Safran) تولید فیلمی بیوگرافی در مورد دوک کهاناموکو (Duke Kahanamoku) را برعهده دارند.

دوک کهاناموکو شناگر المپیکی اهل هاوایی است که گفته می‌شود توانسته موج‌سواری را به عنوان یک ورزش در بین عامه مردم رایج کند. سوزان میلر کارلسون (Susan Miller Carlson) و اریک کارلسون (Eric Carlson) نیز در کنار جیسون موموآ از دیگر تهیه‌کننده‌های این اثر به شمار می‌روند. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر بیوگرافی را نیز کریس ککانیوکالانی برایت (Chris Kekaniokalani Bright) در دست دارد.

لازم به ذکر است که جیسون موموآ قبلا راوی مستندی در مورد دوک به نام Waterman – Duke: Ambassador of Aloha بوده است. دوک کهاناموکو در سال ۱۹۶۸ میلادی از دنیا رفت و توانسته بود در چهار دوره مسابقات المپیک شرکت کند و رکوردهای زیادی را نیز جابه‌جا کرده است. او همچنین سی سال به عنوان کلانتر در هونولولوی هاوایی مشغول بوده است.

تبلیغات

در حال حاضر، هیچ بازیگرانی برای نقش‌آفرینی در این فیلم بیوگرافی به خدمت گرفته نشده و عنوان رسمی آن نیز مشخص نیست. با این حال، بنابر گفته تهیه‌کننده‎‌های فیلم، این اثر قرار است زندگی این فرد را به عنوان یک شناگر، پیشگام و پدر موج‌سواری مدرن را مورد بررسی قرار بدهد.

جیسون موموآ هیچ نقشی در این فیلم بازی نخواهد کرد چراکه در حال حاضر برنامه او بسیار شلوغ است. او اخیرا در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) و همچنین سومین و آخرین فصل از سریال دیدن (See)‌ از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس بازی کرده است. او همچنین نقش یک شخصیت شرور را در فیلم سریع ۱۰ (Fast X) بازی خواهد کرد.

منبع: movieweb

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا