هاست پرسرعت
بازی

جیمز کامرون فیلم Avatar: The Way of Water را با فیلم‌های ارباب حلقه‌ها مقایسه می‌کند

جیمز کامرون فیلم Avatar: The Way of Water را با فیلم‌های ارباب حلقه‌ها مقایسه می‌کند

جیمز کامرون در جدیدترین مصاحبه خود فیلم Avatar: The Way of Water و همچنین دنباله‌های بعد آن را با فیلم‌های ارباب حلقه‌ها مقایسه کرده است.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های «آواتار» ساخته جیمز کامرون (James Cameron) به شمار می‌رود که در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران می‌شود. به تازگی جزییات بیشتری از داستان این فیلم آشکار شده و جیمز کامرون نیز اطلاعات بیشتری در مورد تولید این فیلم و همچنین دنباله‌های بعدی آن ارائه کرده است. این نویسنده و کارگردان مجموعه فیلم‌های «آواتار» را با فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) مقایسه کرده است.

جیمز کامرون در جدیدترین مصاحبه خود با مجله امپایر اظهار داشته:

زمانی که هنوز این فرنچایز در اختیار کمپانی فاکس قرار داشت و دیزنی آن را خریداری نکرده بود، به سران کمپانی گفتم که من فیلم دیگری از آواتار می‌سازم اما باید برنامه‌های بزرگی برای آن در نظر بگیرند. قرار نیست یک فیلم یک فیلم پیش برویم بلکه باید داستانی بسیار بزرگ را بازگو کنیم و از همان ابتدا برنامه‌ای برای ساخت چندین فیلم را در نظر داشته باشیم.

من به آن‌ها گفتم که همانطور که فیلم‌های ارباب حلقه‌ها بر اساس مجموعه‌ای از چندین رمان ساخته شده، ما نیز قرار است چندین فیلم پشت سر هم بسازیم. البته با این تفاوت که ما رمانی در اختیار نداشتیم و باید این داستان بزرگ را از پایه می‌نوشتیم.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water)

همانند سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسون (Peter Jackson)، جیمز کامرون نیز تولید فیلم‌های «آواتار» را از چندین سال پیش به صورت پشت سرهم آغاز کرده است. فیلم «آواتار: راه آب» در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود. پس از آن نیز سومین فیلم «آواتار» در دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی اکران خواهد شد. فیلم‌های چهارم و پنجم نیز با فاصله دو ساله یعنی در سال ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران می‌شوند.

مجله امپایر همچنین تصویری از فیلم «آواتار: راه آب» منتشر کرده که در بالا مشاهده می‌کنید. این تصویر، جوانی از قبیله نیوی را نشان می‌دهد که در درون آب‌ها در کنار موجودی غول‌پیکر نشسته است. این تصویر علاوه بر نشان دادن ارتباط این دو، جلوه‌های بصری این اثر به خوبی به رخ می‌کشد.

منبع: کولایدر

علیDARKSIRENEmad-MartianAlbertvafadarTotal WarmeysambBlackCity

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا